Piață

401

Wise Monkey Rum profită pe fondul activităților de expansiune

autor

MeetMilk.ro

distribuie

BeverageDaily informează că Wise Monkey Rum, cu sediul în Dubai, se extinde în mod activ pe noi piețe de pe tot globul, atât prin canalele de vânzare cu amănuntul, cât și prin intermediul canalelor comerciale, deoarece încearcă să umple golul din categoria romului de gamă medie.

Lansat în 2018 de Nirvana Works International Limited, marca se mândrește cu o gamă care cuprinde diverse amestecuri de rom, cum ar fi Café Rum, Mauritius White Rum și Indian Spiced Rum.

Nirvana Works sunt distribuitori maeștri în categoriile de băuturi spirtoase, vin și băuturi, cu mai mult de un deceniu de experiență în lucrul cu mărci entry-level și nume notabile, inclusiv bere Red Horse și bere Saigon.

Wise Monkey Rum este disponibil în prezent în Emiratele Arabe Unite, Bahrain și Zambia și are prezență în magazinele Delhi Duty Free și Hyderabad Duty Free din India.

Potrivit Chel Medrano, Business Developer pentru Nirvana Works, un lot este în drum spre Marea Britanie, în timp ce firma este în discuții pentru a vinde în Kenya.

„Vizam restul lumii. De exemplu, vizam Libanul, Iordania și Egiptul, precum și alți retaileri de turism, cum ar fi Dubai Duty Free, din Orientul Mijlociu. Pentru Africa, vrem să fim în Kenya, Rwanda, Camerun. În Europa, Letonia, Germania, Franța și Danemarca sunt în curs de dezvoltare.

„SUA este, de asemenea, o piață țintă. De fapt, avem distilatorul nostru acolo - ei vor fi distribuitorul nostru, așa că ne va fi mai ușor să ne extindem în regiunea Americii de Sud, unde romul este mult mai popular. De asemenea, ne uităm la piețele din Asia de Sud-Est precum Singapore, Filipine și Hong Kong. Ar fi o pană în șapcă dacă am intra în China”, a declarat Medrano pentru FoodNavigator-Asia.

Ea a adăugat că compania are parteneri existenți pe aceste piețe care și-au manifestat interes pentru Wise Monkey Rum.

„Ne propunem să fim peste tot, așa că trebuie să fim în magazinele de vânzare cu amănuntul, astfel încât Joe obișnuit să poată ridica o sticlă. În același timp, trebuie să fim în sectorul on-trade, care sunt hotelurile și barurile, ca parte a meniului lor. În special, romurile premium nu se mișcă la fel de mult în magazinele de vânzare cu amănuntul; se vând mai bine în baruri.”

Următoarea băutură?

Deși romul este în prezent mai puțin consumat decât whisky-ul în Orientul Mijlociu, popularitatea sa este în creștere, a spus Medrano.

„Pe atunci când formulam pentru Wise Monkey Rum, ginul era încă o categorie de top. Ne pregăteam pentru următorul trend, care credem că va fi rom. La nivel global, nu există multe opțiuni pentru rom de bună calitate, cu excepția celor scumpe sau ieftine.

„Toate produsele noastre sunt pe bază de melasă, spre deosebire de unii distilatori care folosesc băuturi spirtoase de cereale pentru băuturile lor. Încorporăm formulări unice pentru a oferi un gust unic, dar nu facem compromisuri cu privire la calitatea ingredientelor și a băuturii noastre și, totuși, ne vindem produsele la un preț accesibil.

Am făcut degustări oarbe cu mixologi și barmani care prezentau toate aceste mărci, iar băutura noastră pur și simplu a ieșit în evidență [pentru ei]”.

Recunoscând decalajul pentru romul de gamă medie, Wise Monkey și-a prețuit produsele între 9 USD și 11 USD per sticlă de 700 cl.

În ceea ce privește cele mai bine vândute arome, romul condimentat indian a atras o atenție semnificativă în timpul lansării sale limitate și este acum un element fix în gama mărcii.

„Ne-am gândit că [stocurile pentru] Café Rum sau White Rum se vor epuiza mai mult, dar, în mod surprinzător, este Indian Spiced Rum care se vinde foarte bine în magazinele cu amănuntul.

„Romul alb este de obicei folosit în hoteluri și baruri. Funcționează destul de bine în Bahrain, mai ales că suntem parteneri cu [furnizorul, distribuitorul și retailerul de alcool] din Africa și din Est”.

După ce și-a identificat grupul țintă de consumatori cu vârsta cuprinsă între 21 și 35 de ani, Wise Monkey Rum a stabilit mai multe strategii de marketing pe planșa sa.

„În acest moment, facem o mulțime de colaborări. În perioada Crăciunului din decembrie, am lucrat cu brutari de acasă și profesioniști pentru a face prăjituri cu rom. Ideea principală este că romul nu este doar pentru băut, ci și oamenii pot experimenta și vedea ce pot face cu el.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2