Viorel Ognean-Granddis Romania: 2016 a fost un an bun pentru producatorii de spirtoase

Scaderea accizei la alcool, dar ?si creordm;terea bugetului de cumparaturi al romanilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism ?si in piata de bauturi spirtoase. Jucatorii au apasat pedala de acceleratie ?si au inceput sa investeasca pentru a lua o bucata din consumul in creordm;tere.
Eu cred ca 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus ?si provocari pentru ca exista o agreshy;sishy;vitate a fiecarui jucator, cel putin la noi in industrie, data de aceasta oportunitate.
Toata lumea investeordm;te ?si se zbate sa ia o bucata cat mai mare din aceasta piata in creordm;tere. Dupa parerea mea, a fost o concurenta mai acerba in acest an ?si s-a deschis apetitul pentru investitii pentru ca toti vedem ca este un an bun, a spus Viorel Ognean, 46 de ani, dishy;rectorul generalal comshy;paniei Granddis Romania, una dintre cele mai importante companii de marketing, vanzari?si distributie de produse spirtoase.
Printre cele mai importante bauturi care fac parte din portofoliul grupului se numaraprodusele din portofoliul Prodal94 ?si anume Stalinskaya Vodka, liderul pietei de vodca din Romania, Wembley London Dry Gin,liderul pietei de gin din Romania, dar?si produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut ?si Lichior, Stolichnaya Vodka?si Label 5 Whisky. De asemenea, compania este prezenta ?si pe segmentul economic de pret cu brandurile Saniuta ?si Drobeta, informeaza ZfCorporate.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *