Vincon a adoptat o noua strategie

Vincon mizeaza mai nou pe licori scumpe: a lansat recent Egregio, o gama de vinuri superpremium destinata vanzarilor in retail. In acela?si segment de pret, in urma cu mai putin de un an a pus pe piata Ambrosio ?si Roseacute; Veriteacute;. Compania vranceana mizeaza din ce in ce mai mult pe segmentele superioare de pret, unde marjele de profit sunt mai mari.
Piata vinului a continuat sa scada de la debutul crizei, ajungand in 2012 la o valoare estimata in jurul a 300 de milioane de euro. In 2008 valoarea anuala a vanzarilor de vin se plasa la circa 500 de milioane de euro, un record al industriei, informeaza Business Magazin.
Vicon a intrat in 2012 pe segmentul premium ?si superpremium, prin lansarea gamelor Ambrosio ?si Roseacute; Veriteacute;. Recent, compania a pus pe piata Egregio, o noua gama de vinuri superpremium, dedicata segmentului de retail. In segmentul premium ?si superpremium in retail compania are acum cinci marci.
Anul trecut Vincon a raportat o cifra de afaceri de aproximativ 27 de milioane de euro, fiind liderul industriei de profil in termeni de volume vandute. Oficialii companiei previzioneaza pentru anul in curs o scadere de 5-7% a cifrei de afaceri, in conditiile in care estimeaza ca piata s-a contractat cu 18% fata de 2012. Mai multe, pe www.businessmagazin.ro

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *