Vânzările de Jack Daniel au crescut cu 20 %

Vânzările de Jack Daniel au crescut cu 20 %

Potrivit ESMagazine, firma de băuturi Brown-Forman a raportat o creștere cu 20% a vânzărilor nete (+ 18% subiacente) în primul trimestru al exercițiului său financiar, până la 906 milioane dolari (764 milioane euro), ceea ce directorul executiv Lawson Whiting a spus că este un „început puternic „până la exercițiul financiar.

Grupul a declarat că a raportat o „creștere puternică” în toate zonele geografice, precum și o redresare în canalul de vânzare cu amănuntul de călătorii, familia de branduri de bază a lui Daniel Daniel înregistrând vânzări nete cu 20% (+ 16% subiacente).

Burbonii premium au crescut cu 34% (+ 36% subiacente), în timp ce portofoliul grupului de tequila a înregistrat o creștere a vânzărilor nete cu 32% (+ 23% subiacentă).

„Aceste rezultate au fost determinate de forța portofoliului nostru, care a beneficiat de redeschiderea premisei, de consumul susținut la domiciliu și de tendințele continue de primare”, a spus Whiting.

Profiturile operaționale ale perioadei au crescut cu 25% (+ 15% pe bază) la 289 milioane USD (244 milioane EUR), cu câștigurile diluate pe acțiune în scădere cu 41% datorită câștigurilor de anul trecut din vânzarea Canadian Mist, Early Times și mărcile Collingwood.

Pe piața sa internă din SUA, creșterea vânzărilor a fost în mare parte determinată de marca sa de bază a lui Jack Daniel, care a înregistrat o creștere de două cifre, alături de bourboni premium și tequila. Băuturile gata de băut au funcționat de asemenea bine, după un an stelar anul trecut.

Pe piețele internaționale dezvoltate, compania a spus că a menținut creșterea vânzărilor nete de două cifre, condusă de Germania, Franța, Coreea și Spania, în timp ce piețele emergente au revenit la creșterea de două cifre, în ciuda scăderilor din Asia de Sud-Est.

Vânzarea cu amănuntul a crescut, de asemenea, cu toate acestea, acest lucru se compară cu o perioadă de anul trecut de „întreruperi semnificative” din cauza crizei COVID-19, a spus Brown-Forman.

In timp ce suntem optimisti, mediul de operare va continua sa se imbunatateasca, monitorizam indeaproape volatilitatea potentiala asociata cu pandemia in evolutie si intreruperile continue ale lantului de aprovizionare, a adaugat Whiting.

„Susținuți de puterea mărcilor și a oamenilor noștri, suntem încrezători în capacitatea noastră de a ne gestiona afacerea pe termen lung.”

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *