Upfield lansează pe piața românească Violife Vioblock, o alternativă 100% vegană la unt

Upfield lansează pe piața românească  Violife Vioblock, o alternativă 100% vegană la unt

Upfield, producătorul mondial numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale, cu peste 100 de mărci, printre care Rama, Delma și Becel prezente în România, își consolidează poziția pe piața autohtonă de produse vegane și lansează Violife Vioblock – o alternativă 100% vegană și delicioasă la untul clasic.

Realizat dintr-un amestec de ulei de cocos, ulei de floarea soarelui și ulei de rapiță, Violife Vioblockare, de asemenea, în componență vitaminele D2, B1, B2, B6, B12 și acid folic.

Vioblock este opțiunea perfectă pentru vegani și vegetarieni, fiind sigur pentru cei cu intoleranță la lactoză, gluten, nuci ori soiasau care suferă de boala celiacă, deoarece nu conține lapte, lactoză, soia, gluten, nuci și ulei de palmier.

Vioblock poate înlocui untul în orice combinațiefără a sacrifica gustul, fiind o opțiune excelentă topit peste legume, întins pe pâinesau încorporat în prăjiturile preferate.

Indiferent de modul în care este folosit, Vioblock are gust și performanțe similare cu ale untului, putând fi substituit 1:1 în orice rețetă.

Vioblock este, de asemenea, o opțiune pentru cei care caută produse sustenabile. Împreună cu Quantis, un grup de consultanță în domeniul sustenabilității, Upfield a calculat amprenta climatică a Violife Vioblock, aceasta fiind de doar 0,5 kg CO2 echivalent la 100 g.

Pentru întocmirea acestei evaluări,  au fost analizate mai multe aspecte, pornind de la procesul de creștere al plantelor și originea ingredientelor, până la transport, producție, ambalare și distribuție. Integrând Violife Vioblock în dieta zilnică, în atmosferă s-ar elibera cu 75% mai puține emisii cu efect de seră, în comparație cu alegerea untului clasic, raportat la media pieței europene.

În plus, întregul proces de producție necesită utilizarea unor suprafețe de teren și cantități de apă mai mici.

Astfel, înlocuind untul cu Vioblock, o familie de patru persoane poate reduce cu 200 kg emisiile de gaze cu efect de seră pe an, echivalentul a 590 de kilometri parcurși cu o mașină pe benzină sau a ciclului de viață a aproximativ 1.700 de sticle de plastic[1].

Vioblock este disponibil și în varianta tartinabilă, sub denumirea Viospread. Vioblock și Viospread fac parte din portofoliul Violife, un brand grecesccu tradiție de peste 30 de ani, cu sediul la Salonic, care oferă alternative vegane la produsele realizate din lapte. În prezent, produsele Violife sunt disponibile în peste 60 de țări din întreaga lume.

„Piața produselor vegane din România a crescut cu 20% în 2020 față de 2019, iar acest trend ascendent se va menține și în viitor. Lansarea Vioblock și Viospread reprezintă un pas important prin care urmărim să ne consolidăm poziția pe piața locală a produselor vegane.

Upfield și brandul Violife împărtășesc aceeași misiune – de a crea produse nutritive, pe bază de plante, versatile și gustoase, care sunt accesibile tuturor și care devin extrem de relevante în contextul realității de azi, având un impact mai mic asupra mediului înconjurător”, a declarat Angela Postolache, Category & Channel Development Manager, Upfield.

În calitate de lider mondial pe piața produselor de tartinat și brânzeturi vegetale, Upfield și-a asumat misiunea de a contribui activ la transformarea sistemului alimentar, promovând beneficiile unei diete bazate pe produse vegetale, atât pentru asigurarea unui stil de viață sănătos, cât și ca răspuns la criza climatică actuală.

Compania se angajează să inspire și să educe consumatorii să facă alegeri mai sustenabile atunci când vine vorba de alimentele pe care le cumpără.

De asemenea, Upfield urmărește să inspire un miliard de oameni să aleagă alimente pe baza de produse vegetale și să îmbunătățească mijloacele de trai a 140.000 de mici agricultori și antreprenori.

Upfield s-a angajat să renunțe la ambalajele din plastic în proporție de 95% până în 2030. De asemenea, si-a asumat să se aprovizioneze cu ingrediente care provin din surse 100% sustenabile, asigurându-se că nu există defrișări sau exploatare în lanțurile de aprovizionare.

Compania țintește, de asemenea, să își reducă amprenta globală de mediu cu 25% până în 2030 și să atingă zero net până în 2050.

Puteți citi mai multe despre angajamentele Upfield aici: www.upfield.com/purpose


[1]Pe baza unei evaluări comparative a ciclului de viață, realizată de Quantis în 2021, comparând piața medie europeană.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *