Unilever așteaptă îmbunătățiri economice de abia în a doua jumătate a anului 2021

Unilever așteaptă îmbunătățiri economice de abia în a doua jumătate a anului 2021

Alan Jope, CEO al Unilever, consideră că consumul global va rămâne la un nivel scăzut pentru o vreme, în ciuda semnelor de îmbunătățire în Asia de Est, America Latină și în alte părți. Incertitudinea predomină, afirmă Jope într-un interviu acordat Reuters.

“Încă credem că prima jumătate a acestui an va fi o perioadă susținută de consum suprimat”, a spus el. Șeful executivului se așteaptă ca cererea să crească din nou în a doua jumătate a anului și, mai ales, în 2022. Datorită nivelului ridicat de incertitudine privind pandemia, Jope păstrează un profil scăzut în ceea ce privește obiectivele de creștere.

“Nu ne așteptăm la nici un obstacol major dintr-o perspectivă de marjă, dar nu vreau să detaliez cifrele până când lucrurile nu se stabilizează la nivel global”, a spus el.

Lumina la capătul tunelului Unilever a reușit să beneficieze de creșterea cererii de alimente preambalate ca urmare a pandemiei. Pe de altă parte, compania a suferit o scădere a vânzărilor de alimente vândute în locuri publice, cum ar fi plaje și restaurante.

Cu toate acestea, Jope vede semne de redresare, în special în Singapore și China, unde afacerile revin treptat la normal. Piețele de consum din Africa și America Latină prezintă, de asemenea, o rezistență puternică.

Unilever intenționează să se concentreze în continuare pe remodelarea portofoliului său în viitorul previzibil, dar acest lucru nu va duce imediat la dezinvestiri majore. Unele mărci mai mici din industria de înfrumusețare și îngrijire personală pot fi cedate, dar impactul va fi minim, a asigurat CEO-ul.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *