Un nou concept de magazin alimentar

Un nou concept de magazin alimentar

Conform RetailDetail, olandezii de la Albert Heijn și-au redeschis supermarketul din Pijnacker- Rotterdam cu un nou concept de magazin, care include o conexiune cu aplicația lanțului care dezvăluie locația exactă a produselor pe culoar.

Noul concept de magazin ar trebui să fie ușor de utilizat și să pună pe primul loc alimentele sănătoase și proaspete, spune CEO-ul Marit van Egmond.

 „În acest magazin, oferim clienților noștri și mai multe produse proaspete și comoditate, cu un loc central pentru alimente ieftine, variate și mai sănătoase – făcând alimente mai bune accesibile pentru toată lumea.”

Primele noutăți sunt clare de la intrare, care are un stand de masă proaspătă cu legume tăiate și sushi. Peste cincizeci de produse din surse locale sunt adunate într-un loc central al magazinului, care are și un robinet pentru apă. Conceptul de „shared dining” este extins și la alte o sută de magazine Albert Heijn.

O mențiune specială este acordată modului în care aplicația este conectată la noul magazin, cu funcția „Găsiți produsul meu”. Aceasta arată locația exactă a fiecărui produs specific căutat în aplicație.

O concentrare suplimentară pe autoscanare și autoservire a deschis, de asemenea, spațiu pentru o gamă mai largă de produse.

O parte din această încăpere suplimentară a fost folosită și pentru dulapuri pentru colete, o alegere care va fi lansată în aproximativ 400 de magazine Albert Heijn până la sfârșitul anului.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *