Topul vizibilitatii in on-line a marcilor de bere

Topul lunar al celor mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook este realizat pe baza datelorZeList MonitorsifbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.Topulacopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.Datele pentru brandurile din categoriaberesunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.
INDICATORII
Online visibilityse refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale.Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
Top expresiireprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte .
Facebook Activityse refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand , numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara.
De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari text sau video si evolutia fata de perioada anterioara, informeaza Iqads. Clasamentul il puteti consulta dand click pe imaginea de deschidere a stirii.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *