Tendinte in organizarea Revelionului: Meniuri bogate, open bar, muzica live si DJ performanti

Comunicat Revelionul 2019 pastreaza tendintele anilor anteriori in ceea ce priveste aspectele organizatorice ale evenimentelor. Daca in cazul evenimentelor corporate inovatiile sunt mai discrete, pastrandu-se linia cromatica si designul companiilor care le organizeaza, iar in ceea ce priveste evenimentele private, creativitatea si eleganta si-au dat mana pentru crearea unor momente inedite, in domeniul petrecerilor de Revelion tendinta este de pastrare a stilului organizatoric al anilor anteriori, cu punctarea principalelor momente ale trecerii dintre ani.
Desigur, exista si companii care pun accentul pe un stil inedit de organizare a Revelionului, pregatind petreceri tematice, astfel incat sa atraga un public nonconformist. Insa majoritatea organizatorilor pun accentul pe cele trei aspecte extrem de importante pentru participanti: mancare buna, bautura multa, muzica de calitate.
Se stie ca in noaptea dintre ani masa festiva trebuie sa fie plina iar romanii sunt pastratori ai traditiilor, fie ca sunt obiceiuri romanesti sau imprumutate de la alte popoare. De aceea, meniurile bogate, cu cel putin 3 feluri de mancare si desert, se afla la mare cinste in randul celor care petrec noaptea dintre ani la restaurant, in Bucuresti sau in diferite orase. Pachetul de bauturi nelimitat open bar , este un alt must have al Revelionului, fie ca exista un meniu de bauturi prestabilit sau nu.
Muzica este un alt aspect extrem de important. Daca pentru unii invitati conteaza mai mult prezenta unui DJ renumit, altii nu concept un Revelion fara o formatie consacrata, care sa cante live. Existenta celor doua tipuri de entertainement se reflecta adesea in pretul meniului, dar organizatorii care se respecta opteaza pentru ambele modalitati de distractie.
In ultimii ani, tot mai multe restaurante si ballroom-uri opteaza pentru organizarea unui foc de artificii, oferind sampanie din partea casei, la miezul noptii. Este un aspect care, adesea, face diferenta dintre organizatorii profesionisti si diletanti, atragand publicul doritor de distractie.
Nu in ultimul rand, un aspect deosebit de important il reprezinta pretul participarii la acest eveniment. Un pret corect care sa reflecte un raport calitate-pret optim este de dorit, astfel incat participantii sa se simta bine fara sa scoata o avere din buzunar. In acelasi timp, fiind vorba despre noaptea de Revelion, nu uitati ca toate serviciile organizatorice ale acestui eveniment au un pret dublu sau chiar triplu angajati, muzica, aranjamente florale, sistem de sunet etc. , de aceea pretul per pachet trebuie calculat in asa fel incat sa acopere toate cheltuielile.
si cum un eveniment are neaparata nevoie si de o amenajare frumoasa a spatiului, nu uitati sa alocati un buget pentru decor pom de Craciun, beteala, aranjamente festive, decoratiuni etc. astfel incat amenajarea salii sa impresioneze invitatii prin bun gust si eleganta. Revelionul poate fi unul dintre acele momente care va poate vinde ca organizatori de evenimente profesionisti mai mult decat reclamele standard.
Articol scris de Corin Romanescu,
CEO al Centrului de Evenimente The President
Despre Corin Romanescu
CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaza de 20 de ani pe piata HORECA fiind martor al principalelor tendinte ale fiecarei perioade. In ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate si private, oferind sfaturi practice si sprijin pentru sute de cupluri si zeci de companii din sectorul privat. Este Presedinte al Asociatiei pentru Combaterea Saraciei si Afectiunilor Umane si Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti.
In ultimii ani Corin Romanescu s-a implicat in activitati de leadership, initiind derularea unor programe educationale, sociale si culturale, pentru sprijinirea tinerei generatii de profesionisti. Recent, a initiat proiectul Sanatate prin aqua gym, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societatii moderne: sedentarismul, alaturi de un program educational axat pe sprijinirea culturii romanesti.
Despre The President
Situat pe malul Lacului Tei si inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni. Centrul de Evenimente THE PRESIDENT dispune de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alaturi de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane Terasa Venetia , o piscina si un centru de evenimente pentru copii, The President Kids Party. Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar bufet de prajituri , Cheese Bar Bufet de branzeturi , Smoke Bar pe terasa si Fruit Bar Bufet de fructe .
Contact si rezervari: Telefon: 0763550406, 0760087384, 0766 747 379
Email: office@president-events.ro
Website: www.the-president.ro
Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti in Parcul Tei – pe malul lacului

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *