Tendințe în Industria băuturilor

Tendințe în Industria băuturilor

În lumea inovației pentru băuturi, au existat un număr clar de tendințe care au apărut în timpul evenimentelor din 2020/21, alimentate de impactul COVID-19 asupra obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor. Iată principalele tendințe, sintetizate de FoodManufacture

De la oferte gata de băut până la băuturi spirtoase premium și artizanale, industria băuturilor a identificat o schimbare a gusturilor consumatorilor și s-a adaptat rapid pentru a le satisface.

Pandemia a avut un efect incontestabil asupra comerțului. Britvic a raportat 449,3 milioane de litri de vânzări de băuturi răcoritoare pierdute în sectorul autorizat în ultimul an, conform ultimului său studiu de băuturi răcoritoare, care a fost publicat în mai.

Între 26 și 26 decembrie 2020, băuturile răcoritoare din sector au livrat doar 39,5% din valoarea vânzărilor și 39,4% din volumul vânzărilor realizate în 2019, potrivit raportului.

Dar, în timp ce opțiunile în afara casei au înregistrat un declin masiv, băuturile răcoritoare de acasă și cele mai mari au avut un rezultat mult mai bun, ajungând la o treime din vânzările de băuturi răcoritoare și crescând cu 19% (+ 117,9 milioane GBP). Drept urmare, industria băuturilor a identificat oportunități mari în sectorul băuturilor răcoritoare, în special în categoria cu conținut scăzut și fără alcool.

Top tendințele băuturilor răcoritoare pentru 2021:

• Comerț licențiat: fără alcool și fără alcool (inclusiv cocktailuri și mixere)

• Servicii alimentare și confort: Sănătate și wellness, inclusiv wellness funcțional

• Comoditate cu amănuntul: energie, răcorire la domiciliu și socializare, hidratare

Adam Russell, director britanic al serviciilor alimentare și autorizat, a declarat: „Pe baza creșterii adulților din Marea Britanie care caută alternative cu alcool scăzut și fără alcool, este vital ca operatorii autorizați să ia act și să pună în aplicare planuri pentru a satisface această cerere.

„În timp ce o gamă puternică de carbonați de la mărci cunoscute este un bun punct de plecare, există o oportunitate mai mare de urmărit în ceea ce privește băuturile răcoritoare mai largi și crearea de cocktailuri – o alternativă care atrage peste opt milioane de consumatori în fiecare an.

Mixuri

„Consumul de mixuri, mai degrabă, decât cu băuturi spirtoase, este, de asemenea, în creștere și, pe măsură ce oaspeții caută experiențe noi, tonicele aromate au un rol important, contribuind la creșterea categoriilor și oferind oportunități suplimentare pentru consumul individual alături de băuturile mixte.”

Conducând răspunderea în lumea băuturilor fără alcool și fără alcool, micii producători sunt adesea mai liberi să inoveze într-un mod în care nu sunt companiile mai mari.

Nine Elms și-a crescut profilul înlocuitorului de vinuri nealcoolice nr.18 (era în lista celor mai bune băuturi nealcoolice din 2021 a lui Esquire). James Morgan, consultant pentru băuturi al companiei, susține că inovația nu vine doar din ingrediente noi și metode de producție.

„În cazul în care producătorii mai mari se luptă, producătorii mai mici au avut succes, deoarece au abordat problema de pe o pagină goală”, a explicat Morgan.

„Nu este pur și simplu o chestiune de a arunca un pic din asta și o ciupeală din asta și de a masca orice note discordante cu arome. Obținerea unor rezultate bune necesită un proces elaborat cu atenție. ”

În afară de apetitul în creștere pentru produsele cu alcool cu ​​conținut scăzut sau lipsit de alcool, sănătatea și sănătatea sunt o altă tendință cheie identificată de Britvic, printre altele. Importanța unui sistem imunitar sănătos în timpul pandemiei a ridicat, fără îndoială, conștiința consumatorilor în acest domeniu.

Procesoare precum Kallo Foods Ltd, care tranzacționează ca Ecotone UK, producător al gamei Whole Earth Foods ”, au beneficiat de baza consumatorilor cu amănuntul pentru băuturi mai sănătoase. Gama completă de băuturi răcoritoare spumante de la Whole Earth Foods este stocată în magazinele de produse naturiste, care au rămas deschise ca serviciu esențial în timpul blocării.

Spor direct la consumator

“Am experimentat, de asemenea, vânzări consistente direct către consumator prin intermediul site-ului wholeearthfoods.com, deoarece clienții se aprovizionau cu băuturile preferate livrate la ușa lor”, a declarat directorul de marketing și categorie Whole Earth Bryan Martins.

„Cu toate acestea, având în vedere că sectorul serviciilor alimentare va fi redeschis, căutăm să îi sprijinim pe cei care doresc să servească o opțiune naturală și organică pentru clienții conștienți de sănătate, care sunt, de asemenea, conștienți de mediu.

„Ocaziile de picnic vor crește pe măsură ce oamenii vor socializa din nou în aer liber. Porțiile noastre convenabile, cu o singură cutie, pot ajuta comercianții cu amănuntul să maximizeze oportunitățile cu acest public în creștere de persoane în aer liber. ”

În afara lumii băuturilor răcoritoare, cererea a continuat să crească pentru băuturile alcoolice artizanale, evidentă prin numărul de investiții în fabricile de bere artizanale din ultimul an.

Aceasta a inclus cannabidiolul (CBD), fabricantul de bere Cannabrew, care și-a spulberat obiectivul de crowdfunding prin strângerea a 200.000 de lire sterline în mai puțin de 24 de ore și Fourpure Brewing, care a finalizat o extindere de 2,5 milioane de lire sterline a bazei sale Bermondsey din Londra.

Pe măsură ce popularitatea berilor artizanale crește, crește și popularitatea spiritelor meșteșugărești. Cu fabricanții de bere și distilatorii mai mici care lucrează pentru a aduce noi inovații în lumea băuturilor, sa pus mai mult accent pe introducerea de noi ingrediente și metode de producție care nu sunt de obicei văzute în Marea Britanie.

Un astfel de producător este Skylark Spirits, care a lucrat împreună cu Rhum Damoiseau pentru a-și aduce Aranjele Pink Guava, o ru în stil Agricole m, în Marea Britanie.

Gustul exoticului

Aranjamentul roz satisface cerințele pentru arome mai exotice în băuturile spirtoase, introducând un mod nou de a introduce ingredientul guadelupean – guava – în băutură, care este tăiată manual și îmbuteliată manual. Potrivit lui Skylark, acest tip de spirit de artizanat cu fructe adevărate în sticlă este nou în Marea Britanie.

Indy Anand, directorul Skylark Spirits, a declarat: „De asemenea, observăm o schimbare a tendințelor romului aici, în Marea Britanie. În ultimul an a existat un impuls imens în educație și o mare parte a blocării pentru mulți consumatori.

„Întrucât oamenii petreceau mai mult timp acasă, am constatat că foloseau timpul pentru a explora categoria romului pentru a înțelege exact ce beau și, în mod natural, acest lucru a dus la descoperirea de noi produse noi”.

Întrucât consumatorii devin mai aventuroși cu opțiunile lor de băuturi în timpul blocării, Skylark a reușit să prezinte diferitelor stiluri de rom publicului din Marea Britanie. Aceasta include stilul de producere a romului de suc de trestie de zahăr care nu este universal cunoscut aici.

Producătorii de băuturi alcoolice au fost, de asemenea, activi în sfera gata de băut (RTD). Stimulați de creșterea consumului de băut acasă datorită închiderii locurilor de servire a alimentației și a ospitalității, producătorii au investit puternic în această categorie.

În ultima lună, compania Molson Coors Beverage a investit 25 de milioane de lire sterline într-o nouă linie de conservare cu seltzer dur și a făcut upgrade la instalațiile sale de ambalare a berii și a cidrului de la fabrica de bere Burton-upon-Trent.

Gama ”gata de băut”, în creștere

Directorul general al Molson Coors, Europa de Vest, Phil Whitehead, a declarat: „Categoriile de seltzer greu și gata de băut (RTD) reprezintă o oportunitate imensă de creștere.

„Categoria RTD este cea mai rapidă creștere a alcoolului la nivel global și, deși sunt primele zile, vedem indicii puternice că seltzerii duri se vor dovedi la fel de populari în Europa de Vest ca și în SUA”.

Este clar că restricțiile impuse marelui public britanic în ultimele 15 luni au influențat foarte mult direcția pe care au luat-o furnizorii de băuturi și gusturile consumatorilor s-au transformat în tandem. Forțați să rămână acasă vineri seara, nu este de mirare că consumatorii au luat cu entuziasm oferte de RTD și de acasă.

Această incapacitate de a vizita un bar preferat sau de a vă aventura în restaurante și pub-uri familiare a stârnit nevoia de a introduce ceva nou și interesant în monotonia de zi cu zi a vieții închise. Întrebarea care rămâne este dacă va continua acest impuls acum că restricțiile au început să fie ridicate?

Marea Britanie se va întoarce complet la felul în care era înainte de pandemie sau publicul are gust pentru „noul normal” și gusturile băuturilor lor se vor schimba odată cu acesta?

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *