Smarties face trecerea la ambalajele din hârtie reciclabilă

Smarties face trecerea la ambalajele din hârtie reciclabilă

Nestlé’s Smarties urmează să devină primul brand global de cofetărie care trece la ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând aproximativ 250 de milioane de pachete de plastic vândute în întreaga lume în fiecare an.

Obiectul de referință al hârtizării a fost anunțat în timpul unei conferințe de presă virtuale găzduite de Nestlé Global Head of Confectionery, Alexander von Maillot, Bruce Funnell, Nestle NPTC Confectionery Head of Packaging și Rob Cameron, Nestlé Global Business Affairs.

Compania a declarat că mutarea reprezintă o tranziție de 90% din gama Smarties, întrucât 10% erau deja ambalate în ambalaje din hârtie reciclabilă.

Dezvoltat de Nestlé Confectionery Product Technology Center din York, lansarea noului material va fi completă în Marea Britanie și Irlanda până în aprilie.

Vrem să vedem lumea prin ochii copiilor și să creăm o lume mai colorată pentru copii – Alexander von Maillot, șef global de cofetărie la Nestlé

Noile modele inovatoare includ pungi de împărțire, pachete multiple și hexatube gigant fabricate din hârtie acoperită, etichete de hârtie sau carton, toate produse din materiale reciclabile și provenite din surse durabile. Nestlé și-a introdus prima dată noua sa tehnologie pe Yes! snack bar spre sfârșitul anului 2019.

Alexander von Maillot, șef global de cofetărie la Nestlé, a declarat: „Mutarea ambalajelor Smarties pe hârtie reciclabilă este una dintre inițiativele noastre cheie de ambalare durabilă din categoria cofetărie.

Este un pas suplimentar în realizarea ambiției Nestlé de a face toate ambalajele noastre reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de a reduce utilizarea materialelor plastice virgine cu o treime în aceeași perioadă. ”

Lansarea blocului de distribuire Smarties într-o ambalaj de hârtie reciclabilă anul trecut a fost un pas important înainte în tranziția generală a ambalajului.

Brandul Smarties a fost lansat de Rowntrees în York în 1937 și a realizat vânzări în Marea Britanie și Irlanda de 72 de milioane de lire sterline în ultimul an.

„Sustenabilitatea este cea mai importantă idee pentru Nestlé și are un sens perfect pentru marca Smarties. Vrem să vedem lumea prin ochii copiilor și să creăm o lume mai colorată pentru copii. Vrem să le oferim cer senin și oceane albastre și trecând la ambalaje din hârtie reciclabilă, îi ajutăm să le oferim acel viitor ”, a spus von Maillot.

Nestlé a confirmat că blocurile Smarties sunt relansate cu noul material cu o mucegai nou, jucăuș și trei arome – ciocolată cu lapte, ciocolată albă cu mini Smarties; și în ciocolată cu gust de portocale, cu mini Smarties portocalii.

Louise Barrett, șefa Centrului de tehnologie a produselor de cofetărie Nestlé din York, a declarat:

„Dezvoltarea de soluții sigure și convenabile pe bază de hârtie pentru Smarties a necesitat pionieratul materialelor noi și testarea de către experții de ambalare Nestlé la centrul nostru de cercetare și dezvoltare pentru cofetărie din York și la Institutul de Științe al Ambalajului din Elveția.

Ne-am adaptat liniile de fabricație existente pentru a permite o manipulare atentă care este necesară hârtiei, asigurând în același timp reciclabilitatea în toate formatele noi. ”

Cameron a declarat că strategia de durabilitate a Nestlé este definită de cinci piloni cheie: Reducere, Reutilizare și Reumplere, Materiale alternative, Infrastructură și Schimbare de comportament.

„Dacă vrem să schimbăm comportamentele în ceea ce privește sustenabilitatea, această schimbare trebuie să înceapă de acasă. Trebuie să ne schimbăm mentalitatea cu privire la modul în care ne desfășurăm activitatea și care trece, de asemenea, la mărcile noastre și la locul de muncă.

„Mai general, trebuie să schimbăm modul în care lucrăm cu clienții noștri. Acest lucru necesită, de asemenea, o schimbare în partea clienților noștri cu amănuntul. Trebuie să le înțelegem nevoile urgente, astfel încât soluțiile noastre durabile să poată funcționa în mediile lor de vânzare cu amănuntul. ”

Blocurile de 90g vor fi disponibile în magazine din februarie. Soiurile de lapte și portocale vor fi vândute la principalii comercianți cu amănuntul și magazine, iar blocul de ciocolată albă va fi disponibil exclusiv în magazinele ASDA. Nestlé a anunțat că va introduce materiale de ambalare alternative și reciclabile:

• Investiții de până la 2 miliarde CHF (1,6 miliarde GBP) pentru a conduce trecerea de la materialele plastice virgine la materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a accelera dezvoltarea soluțiilor de ambalare durabile.

• Înscrierea la Pactul european privind materialele plastice. Pactul va ajuta Nestlé să realizeze ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile și să reducă utilizarea materialelor plastice virgine cu o treime până în 2025.

• Crearea unui Institut de Științe ale Ambalajului pentru a evalua și dezvolta diverse materiale de ambalare durabile și pentru a colabora cu parteneri industriali pentru a dezvolta noi materiale și soluții de ambalare.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *