SIAL 2014: Kalpo, succes cu ceaiurile Vedda si Evolet
Infiintata inca din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experienta pe piata ceiului din Romania, fiind prezenta in acest an cu stand propriu al Salonului National al Romaniei, de la SIAL-Paris.
La sand, Kalpo a expus intreaga gama de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunostinta cu ceaiurile curative, traditionale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe intregi, din plante intregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cat priveste brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.
Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala editie a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: Plasamentul standului a reprezentat in sine 30 % din reusita. Dar, atuul nostru principal este faptul ca producem si comercializam ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face sa fim mult mai pregatiti pentru export decat in anii anteriori, venind in fata traderilor internationali cu o gama variata de produse, pentru a incanta potentialii parteneri. In acest moment, exportam cca 8% din produsele noastre in Anglia, Franta si China dar, cu siguranta, si datorita participarii la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export in anul 2015.