Scandia a intrat pe piata conservelor cu peste

Scandia a intrat pe piata conservelor cu peste

Producatorul Scandia Food, liderul pietei de conserve de carne si pate, a intrat, la sfarsitul anului trecut, in categoria conservelor de peste cu brandul Lotka, pozitionat pe segmentul premium, in contextul cresterii vanzarilor din aceasta categorie.
Piata conservelor de peste a prins avant puternic in ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date fiind si similitudinile majore cu categoriile in care deja activam conserve, carne , asadar era un pas firesc de extindere a businessului nostru, a declarat, pentru revista Progresiv, Dan Dobre, Directorul de Vanzari al Scandia Food. Compania a lansat, sub brandul Lotka, conserve de ton bucati, file si macrou file , de altfel cele mai importante sortimente din punct de vedere al vanzarilor.
Pentru ca ne-am dorit o diferentiere majora prin intrarea in aceasta noua categorie, constructia a fost una specifica brandurilor premium. Pozitionarea brandului este sustinuta atat de calitatea materiei prime folosite cat si de modul de prezentare si ambalare a produselor. Folosim ambalaje transparente, care confera incredere consumatorilor, a mai spus Dan Dobre.
Conservele sunt fabricate de un producator bulgar pentru Scandia Food si sunt distribuite in retelele Auchan, Cora, Carrefour, Billa, Mega Image, Real, Selgros, dar si in comertul traditional prin intermediul distribuitorilor.
Potrivit reprezentantului Scandia Food, categoria conservelor de peste a avut o crestere a volumelor vandute in comertul modern de 25,5% in 2015 fata de anul precedent, crestere sustinuta si de noile deschideri de magazine, respectiv 217 unitati comerciale.
Pentru 2016 Scandia Food are planuri de promovare a noului brand atat in online cat si prin diverse programe de trade marketing, adaptate fiecarui tip de comert modern si traditional.
Scandia Food, care are in portofoliu branduri precum, Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu si Via, a avut anul trecut o evolutie stabila a afacerilor, de circa 50 de milioane de euro la nivel de grup, iar pentru 2016 isi propune o crestere de 4% a cifrei de afaceri, informeaza Progresiv.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *