Șapte crame au demarat o campanie de educare a consumatorilor de vin

Șapte crame au demarat o campanie de educare a consumatorilor de vin

Consumatorul educat de vinuri – cel care înțelege, apreciază și comunică vinul – este target-ul unei noi campanii de promovare și instruire demarată de agenția Cursuri Creative în colaborare cu Private Wine.

Campania va începe pe 18 octombrie, odată cu lansarea primului curs dedicat pasionaților de vin. Timp de 10 săptămâni, aceștia vor intra în lumea fascinantă a vinurilor, alături de trainerul Mihai Nicolici, somelier și fondatorul Private Wine.

Cursul își propune să abordeze vinul, în toată complexitatea lui, pornind de la modul de realizare, până la asocierile culinare și modul de servire în diferite contexte.

“Vinul MEU” este singurul curs din România recunoscut explicit de crame de renume: Crama Rasova, Petro Vaselo, Catleya, Crama BAUER, Crama Jelna, Crama Histria și Velvet Winery, care sprijină misiunea organizatorilor de a oferi informație de calitate și a crea un public educat de consumatori de vinuri.

Cursul se va desfășura în cadrul magazinului Private Wine, unde participanții vor putea degusta peste 100 de tipuri de vin și vor primi informații despre crame, soiuri de struguri, regiuni de cultivare și influențe regionale care își pun amprenta asupra tipurilor de vin.

Cursul are atât noțiuni teoretice, dar și foarte multe ore de practică în care participanții vor merge pe urmele vinului, descoperindu-i înțelesul.

O zi în cadrul cursului este dedicată vizitei într-una dintre camele partenere alături de trainer, participanții putând să observe procesul de vinificație.

Ei vor descoperi influențele paharelor asupra aprecierii vinului și vor ști cum să aleagă vinul, atât la masă cât și într-un magazin.  Aceste cunoștințe le vor permite să comunice vinul într-o manieră modernă, corectă și profesionistă.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *