Rostar se impune pe piata produselor pentru diabetici

Desi peste 1,5 milioane de romani sufera de diabet, iar numarul acestora este in crestere, piata alimentelor pentru bolnavii de diabet este inca o nisa foarte putin exploatata in Romania. Principalele produse sunt din import, iar preturile, destul de piperate.
In schimb, articolele romanesti destinate acestei nise au preturi modice, in comparatie cu cele din import, dar oferta nu este foarte diversificata. In momentul de fata, producatorii romani au o prezenta destul de slaba pe aceasta piata, printre ei numarandu-se Nutribon, SlyNutritia, Rommac sau Rostar, care detin portofoliul indulcitorilor, a batoanelor de cereal, napolitane, dulceturi si bomboane. O prezenta foarte buna in retailul modern are Sly Nutritia, un producator buzoian ce a luatfiinta in 2005, din dorinta de a oferi consumatorilor o alternativa fara zahar la dulciurile conventionale, precum si posibilitatea alegerii unor produse bune si accesibile ca pret, in defavoarea importurilor foarte bune. Potrivit informatiilor de pe site-ul companiei, in present portofoliul sau cuprinde 21 de produse fara zahar:indulcitor pudra, fructoza, ciocolata si napolitane, ciocolata calda si cafea3 in 1, praf de frisca sau cregrave;me pentru prajituri.
Producatorul de biscuiti Rostar detine in aceasta categorie doua sortimente de biscuiti cu cereale, fara zahar adaugat – Dita, disponibili atat in pachet mare, cat si in pachete mici, la preturi foarte mici, fata de produsele importate. Compania clujeana ce detine marca Nutribon, sub care sunt produse patru variante de batoane Nutribon si Yoli – cu indice glicemic scazut si ingrediente naturale , precum si sase mixuri pe baza de fructe uscate, nucifere si seminte, este prezenta mai mult in magazinele online specializate, in farmacii si retele precum DM, sau locatiile operate de LS Travel. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *