Rémy Cointreau optimist, deoarece profitul anual depășește estimările

Rémy Cointreau optimist, deoarece profitul anual depășește estimările

Grupul francez de băuturi spirtoase Rémy Cointreau a raportat o creștere a profitului operațional mai mare decât se aștepta pentru anul fiscal 2021/22 și s-a declarat încrezător în perspectivele sale optimiste pentru acest an și ulterior, informeaza ESMagazine.

Producătorul de coniac Rémy Martin a prezis vânzări puternice în primul trimestru al exercițiului financiar 2022/23, care a început la 1 aprilie, în ciuda unei baze de comparații ridicate și a impactului blocajelor legate de COVID în China. Anterior, în aprilie, grupul a spus că este „încrezător” în perspectivele sale pentru anul următor.

„Închiderea anului cu încredere”

„Pe baza progresului nostru față de obiectivele noastre strategice, a noilor tendințe de consum și a puterii noastre robuste de stabilire a prețurilor, începem anul 2022-23 cu încredere”, a declarat directorul executiv Eric Vallat într-un comunicat.

Pandemia a ajutat-o ​​pe Rémy către băuturi spirtoase la prețuri mai mari să crească marjele de profit pe termen lung, accelerând trecerea către băuturi premium, consumul acasă, cocktailuri și comerțul electronic.

Profit pe întregul an

Cererea puternică pentru coniacul său premium din China și Statele Unite, împreună cu controlul strict al costurilor, a crescut profitul operațional organic al companiei pe întregul an cu 39,9%, până la 334,4 milioane de euro, depășind prognoza de 38,6% de către analiști.

Pentru a reflecta încrederea sa în viitor, Rémy Cointreau a declarat că va plăti acţionarilor un dividend ordinar de 1,85 euro pe acţiune în numerar şi un dividend excepţional de 1 euro.

Compania și-a reiterat perspectivele financiare pentru 2030 și obiectivul de a deveni un „lider global în spirite excepționale” și a spus că va atinge o marjă brută de 72% și o marjă operațională de 33% până în 2030. Aceasta s-ar compara cu o marjă brută de 68,6% și o marjă operațională de 25,5% realizată în 2021/22.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *