Raportul Tetra Pak privind programul de sustenabilitate 2014

Comunicat Tetra Pakreg;, liderul mondial in solutii de procesare ?si ambalare a produselor alimentare, i?si publica astazi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidentiaza realizarile companiei in 2013 in urmatoarele domenii: performanta de mediu, responsabilitate sociala ?si buna guvernanta.
Printre realizarile marcante ale companiei in 2013 se numara:
Peste 64 de milioane de copii din 63 de tari ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de portii de bauturi in ambalaje Tetra Pak, distribuite in cadrul programelor de nutritie in ordm;coli. Tetra Pak a furnizat peste 615 milioane de cutii pentru portiile de lapte distribuite in ordm;colile din Uniunea Europeana anul trecut.
Tetra Pak ?si Tetra Laval Food for Development ?si-au extins activitatile comune in dezvoltarea de centre de colectare a laptelui Dairy Hubs . In parteneriat cu PRAN Dairy Ltd, au fost infiintate in Bangladesh doua astfel de centre de colectare, dotate cu echipamente de testare ?si racire, care servesc de asemenea ?si ca centre de formare pentru fermierii locali.Datorita acestui program, productia zilnica medie a unei vaci a crescut cu 80% iar venitul lunar mediu a 2000 de mici fermieri a crescut de mai bine de doua ori intre octombrie 2010 ?si decembrie 2013.
Protectia ?si siguranta alimentara au continuat sa fie prioritare pentru Tetra Pak, in egala masura cu dezvoltarea de produse inovative, care sa raspunda cerintelor mereu in schimbare ale consumatorilor ?si procesatorilor. Acest lucru a fost demonstrat odata cu lansarea ultimei versiuni a Tetra Thermreg; Aseptic Flex, o unitate de procesare aseptica pentru tratamentul UHT al produselor lactate ?si a altor produse alimentare. Un alt exemplu il constituie introducerea procesului de pasteurizare pentru sucurile cu grad inalt de aciditate, care poate fi realizat la 80ordm;C, aducand procesatorilor atat beneficii financiare, cat ?si de mediu, prin reducerea cu 19% a consumului de energie.
Tetra Pak a continuat sa fie lider in industria de profil in ceea ce priveordm;te ambalajele complet regenerabile. In 2013, 1,1 miliarde de ambalaje cu capace bio realizate din plastic obtinut din trestie de zahar le-au fost livrate clientilor, aproape dublu fata de nivelul din 2012.
La nivel global, compania a extins procentul de ambalaje din carton cu certificare FSCtrade; la 41%, in creordm;tere de la 38% in 2012. In Romania, comparativ cu anul 2013, cand Tetra Pak a lansat primul ambalaj cu certificare FSC pentru brandul Activia al Danone, in 2014 inca 6 mari producatori de lactate ?si bauturi racoritoare au ales sa adere la valorile FSC, alegand ambalaje din carton cu certificare FSC pentru produsele lor: Albalact pentru laptele Zuzu ?si Fulga , Lactalis pentru smantana LaDORNA ?si laptele distribuit in programul Cornul ?si laptele , Friesland pentru laptele UHT Milli , Lactag pentru laptele Lactag , Parmalat pentru sucul Santal 2L , Simultan ?si Ilvas pentru laptele distribuit in cadrul programului Cornul ?si laptele .
Inovatiile din domeniul solutiilor de procesare ?si ambalare oferite de Tetra Pak au contribuit la reducerea in continuare a risipei alimentare. Introducerea Tetra Alcrossreg; RO Lite in 2013 le-a oferit producatorilor mici ?si medii de branzeturi o solutie de filtrare care valorifica zerul, un produs secundar rezultat din productia de branza care, in trecut, era aruncat ca deordm;eu alimentar.
Tetra Pak a investit eforturi considerabile in dezvoltarea unor sisteme ?si metode robuste de colectare a datelor climatice intr-o maniera fiabila. Rezultatele din 2013, care au fost auditate ?si validate de consultanti externi independenti, au aratat progresele constante realizate de companie inspre atingerea tintelor stabilite pentru 2020 – limitarea impactului schimbarilor climatice asupra intregului lant valoric la nivelurile din 2010, in pofida creordm;terii activitatii.
Pentru a sustine cultura interna de invatare din cadrul companiei, Tetra Pak a continuat sa investeasca in proiectul Tetra Pak Academy – o platforma de dezvoltare profesionala a angajatilor companiei lansata in 2013. Platforma ce urmeaza a fi implementata complet pe parcusul anului 2014 cuprinde un portofoliu extins de traininguri interne aliniate la nevoile individuale ale fiecarui angajat, menite sa contribuie in acela?si timp la atingerea obiectivelor operationale de afaceri ale companiei.
Brandul Tetra Pak se intemeiaza pe o promisiune: PROTEJEAZAtilde; CE E BUN. In esenta, aceasta inseamna protejarea produselor alimentare, ?si este o promisiune aflata in centrul strategiei noastre de business de foarte mult timp. Dar inseamna ?si mai mult decat atat. Inseamna ?si protejarea oamenilor: a angajatilor noordm;tri, a comunitatilor in care operam, a societatii in general. Inseamna de asemenea protejarea viitorului prin dezvoltarea de produse ?si servicii care vor contribui la creordm;terea viitoare a clientilor noordm;tri, dar ?si prin desfaordm;urarea activitatii intr-o maniera care protejeaza viitorul planetei noastre, a declarat Dennis Jouml;nsson, Preordm;edinte ?si CEO, Tetra Pak Group.Tetra Pak publica Raportul de Sustenabilitate in fiecare an, pentru a ilustra progresele realizate in indeplinirea acestei promisiuni.
Raportul complete de Sustenabilitate 2014 al Tetra Pak este disponibil pesite-ulnostru.
Va rugam vizitati microsite-ul3BL Media?si urmariti-ne pentru mai multe exemple de initiative ale Tetra Pak in materie de sustenabilitate.
DESPRE TETRA PAK
Tetra Pak este liderul mondial in solutii de procesare, ambalare ?si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii ?si furnizorii noordm;tri, oferim produse sigure, inovatoare ?si in armonie cu protectia mediului inconjurator, care satisfac in fiecare zi cerintele consumatorilor din peste 170 de tari. Avand aproximativ 23000 de angajati in peste 80 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei creordm;teri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator ?si cu o buna conduita sociala. Motto-ul nostru PROTEJEAZAtilde; CE E BUNtrade; reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase ?si disponibile oriunde. Mai multe informatii despre Tetra Pak sunt disponibile pewww.tetrapak.ro
Tetra Pak si PROTEJEAZAtilde; CE E BUNtrade; sunt marci care apartin Grupului Tetra Pak.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *