Popularitatea berii fără alcool continuă să crească în Germania

Popularitatea berii fără alcool continuă să crească în Germania

Potrivit European Supermarket Magazine, Asociația producătorilor de bere din Germania (Deutsche Brauer-Bund – DBB) a anunțat că berea fără alcool a fost categoria cu cea mai rapidă creștere de pe piața germană din ultimii zece ani. Asociația a mai subliniat că gama de produse nealcoolice a crescut în această perioadă.

Creștere uriașă

Conform cifrelor industriei, în 2010 au fost produse aproximativ 430 milioane de litri de bere fără alcool, comparativ cu fabricile de bere germane care vândeau peste 660 milioane de litri de bere fără alcool și băutură de malț în 2020, în ciuda crizei coronavirusului și a blocării de patru luni. în sectorul catering.

Diferența dintre 2010 și 2020 corespunde unei creșteri a cotei de piață de 53% într-un deceniu. În Germania, cota de piață a băuturilor nealcoolice în comerțul cu alimente a ajuns la aproape 7%, arată datele din 2020.

Cifrele recente ale pieței arată că berea fără alcool a avut rezultate mai bune decât toate tipurile de alcool în timpul pandemiei COVID-19.

Potrivit companiei de cercetare a pieței Nielsen, cererea de băuturi mixte fără alcool, precum Radler, a crescut în 2020, vânzările crescând cu 16,5% față de 2019.

Ancheta consumatorilor

Un sondaj realizat de INSA în ianuarie 2021, realizat de INSA în 2.021 de respondenți, a confirmat popularitatea crescândă a produselor fără alcool.

Shandy nealcoolic a condus graficul popularității cu 31% cerere, urmată îndeaproape de berea de grâu fără alcool la 30%.

Potrivit sondajului, aproape fiecare secundă, în Germania, 46% dintre consumatori bea acum bere fără alcool, iar tendința este în creștere.

Berile fără alcool sunt preparate în conformitate cu legea germană a purității, folosind doar patru ingrediente: apă, malț, hamei și drojdie.

Legea purității este cea mai veche lege a protecției consumatorilor din lume care este încă în vigoare astăzi, fiind înființată acum 505 de ani.

Holger Eichele, director general, DBB, a declarat: “Pandemia de coroană își lasă amprenta asupra tuturor celor 1.500 de fabrici de bere din Germania. Gradul de daune economice crește de la o săptămână la alta. Dezvoltarea pozitivă a berilor fără alcool este o rază mică de speranță “.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *