Piața cărnii de vită, presată de cererea în creștere de alimente alternative vegetale

Piața cărnii de vită, presată de cererea în creștere de alimente alternative vegetale

Potrivit Food Logistic, care citează ultima cercetare de piață efectuată de Future Market Insides, sectorul global al cărnii se confruntă cu un nivel fără precedent de concurență, ca urmare a creșterii crescânde a alternativelor pe bază de plante, în mai multe categorii de alimente.

În prezent, sectorul global al cărnii se confruntă cu un nivel fără precedent de întrerupere și concurență, datorită creșterii crescânde a alternativelor pe bază de plante în mai multe categorii. Anterior, produsele alternative din carne pe bază de plante justificau un spațiu limitat la raft și erau destinate consumatorilor de nișă.

Având o conștientizare crescută a „Veganuary”, mai mulți producători au extins noua linie de produse pentru produse pe bază de plante datorită unei diete vegane crescute sau într-adevăr flexitare.

Modificările recente ale industriei alimentare și băuturi la nivel mondial ilustrează creșterea alternativelor pe bază de plante care a adus perturbări. Companiile din întreaga gamă investesc puternic în crearea și achiziționarea de noi produse și mărci, care vor oferi un impuls cererii crescânde a consumatorilor pentru produse alternative din plante.

Date de luat în seamă

• Un ultim studiu realizat de o companie de consultanță și consultanță certificată ESOMAR, Future Market Insides, prognozează o creștere impresionantă a pieței de alternative de produse la carne de vită, pe bază de plante, cu peste 22,7% CAGR, între 2020 și 2030

• Segmentul de proteine ​​pe bază de soia deține dominanța pe piață a cărnii de vită pe bază de plante, în timp ce segmentele de proteine ​​pe bază de grâu sunt de așteptat să crească proeminent în perioada prognozată 2020-2030

• Pe baza tipului de produs, segmentul de hamburgeri păstrează poziția dominantă pe piață pentru carnea de vită pe bază de plante

• Pe măsură ce proteina alternativă câștigă aderență pe piață datorită conștientizării tot mai mari cu privire la impactul asupra mediului al alegerilor pe care le fac consumatorii, majoritatea populației se îndreaptă spre carnea de vită pe bază de plante și se așteaptă să câștige tracțiune în viitorul apropiat

• Companiile din întreaga gamă investesc puternic în crearea și achiziționarea de noi produse și mărci, care vor oferi impuls cererii crescânde a consumatorilor pentru produse din carne de vită din plante.

„Principalii jucători de pe piață se concentrează pe lansarea gusturilor și texturilor noi pentru a atrage consumatorii. Cu maladia COVID-19, care își strânge lațul la nivel mondial, este mai probabil ca mai multe companii să se concentreze pe asigurarea unui profil nutrițional mai bun, deoarece consumatorii se îndepărtează treptat de consumuL de carne. Acest lucru va fi de bun augur pentru piața generală ”, a declarat un analist principal.

Dezvoltarea de noi produse

Cererea tot mai mare de produse inovatoare a deschis calea dezvoltării produselor pe segmente înghețate, răcite și ambiante. Această inovație îi ajută pe consumatori să aibă o gamă mai largă de mărci și produse și permite cărnii de vită din plante să avanseze spațiu și recunoaștere îmbunătățite.

Marea Britanie este liderul global pentru lansările de alimente vegane. În 2019, aproximativ 18% din lansările de alimente noi erau vegane. Tesco a dezvoltat o gamă proastă de bucătărie de produse fără carne.

Cine câștigă?

Câțiva dintre principalii jucători care operează pe piața de carne de vită pe bază de plante sunt Impossible Foods, Inc., Gardein by Conagra Brands, MorningStar Farms, Archer Daniels Midland Company, Symrise, Roquette Frères SA, Kellogg’s, Tyson Foods, Inc., Sotexpro SA, Crown Soya Protein Group, Puris Proteins, LLC, Ingredion Inc, Beneo GmbH, Glanbia plc, Fuji Oil Co., Ltd. și alți jucători.

Câțiva producători de frunte de carne de vită pe bază de plante se concentrează pe parteneriatul cu jucători proeminenți de pe piață pentru a-și crește amprentele de afaceri și pentru a crește capacitatea lor de producție.

Jucătorii principali ai cărnii de vită pe bază de plante investesc în cercetare și dezvoltare pentru a produce ingrediente organice, care nu sunt OMG-uri, pentru carnea de vită pe bază de plante.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *