O noua imagine pentru Egregio-Vincon

Vinul exigentelor a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de quot;Egregioquot;, informeaza comunicatul de presa emis de Propaganda. Conform informatiilor, in ultimii ani, vinurile tinere au revolutionat perceptia despre ce inseamna un vin bun. Preferintele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tanar a capatat o atentie deosebita. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, sustine aceasta schimbare de perceptie ?si aduce pe piata vinurilor tinere un vin contemporan care raspunde aordm;teptarilor acestui segment de public.
Numele provine de la quot;Egregia cum laudequot; care reprezinta cea mai inalta distinctie academica, iar componenta de vin contemportan se regaseordm;te la nivel de design printr-o executie neconventionala a etichetei.
In pozitionarea brandului ne-am propus sa ii atribuim distinctia pe care o merita, plasandu-l la intersectia dintre doua axe: Egregio e un vin al exigentelor care poate satisface gusturile celor mai rafinati bautori de vin ?si, in acela?si timp, este un vin al zilelor noastre, pentru gusturile consumatorilor de azi, puternic ancorat in contemporan spune Diana Caracota, Planner Propaganda.
Egregio a pornit dintr-o dorinta de a imbina clasicul cu minimalismul, transformand initiala E in stadiile de evolutie personala ?si recunoaordm;tere suprema a meritelor, prin grade de ordm;lefuire ?si luciu pe un metal pretios. Rafinamentul clasic din logotip este echilibrat ?si adus in timpurile noastre prin simplitatea grafica data de cele 4 benzi dreptunghiulare. Astfel, am incercat sa nu cadem intr-o zona traditionala specifica vinurilor premium, ci sa exprimam conceptul cat mai curat ?si contemporan posibil spune Raluca Beldiman – Graphic Designer al diviziei de branding Propaganda Brand New.
Din perspectiva consumatorului, Egregio corespunde aordm;teptarilor de rafinament pe care le are orice bautor de vin cu adevarat bun, iar acest lucru este sintetizat in sloganul sub care va fi comunicat noul brand: Egregio. Te recomanda. Egregio este un vin tanar de o calitate exceptionala, care, de?si inca nu a avut o lansare oficiala, primeordm;te deja aprecieri la concursurile de profil. Aordm;teptam ca noul brand creat impreuna cu echipa Propaganda Brand New sa primeasca acelea?si aprecieri ?si de la consumatorii carora se adreseaza spune Simona Hancu, Marketing Manager, Vincon Romania.
Echipele care au lucrat la proiect: Propaganda Brand New:Diana Caracota – Planner, Ana Necula – Copywriter, Raluca Beldiman – Graphic Designer, Vlad Bojan – Head of Design, Madalina Oanta – Branding Director, Vincon -Simona Hancu – Marketing Manager. Mai multe, pe www.iaa.ro

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *