Nielsen: 2021 va fi un an pentru hrană proactivă, holistică

Nielsen: 2021 va fi un an pentru hrană proactivă, holistică

2020 a schimbat preferințele consumatorilor în multe feluri. Confruntați cu o amenințare neașteptată pentru bunăstarea lor, consumatorii adoptă o abordare mai proactivă pentru hrănirea corpului și minții lor, determinând schimbări în ceea ce doresc de la alimente și băuturi, se arată într-un studiu Nielsen, citat de FoodNavigator.

Aceste schimbări ale cererii creează oportunități pentru mărci care pot furniza produse și soluții inovatoare concepute pentru a sprijini bunăstarea fizică, mentală și emoțională.

Mărcile care doresc să profite de aceste oportunități trebuie să rezolve tensiunile create de trend. Consumatorii recunosc că toate aspectele sănătății lor sunt conectate, la fel cum sănătatea mentală și emoțională au un efect asupra bunăstării fizice, sănătatea noastră imună este legată de factori care contribuie la sănătatea și bunăstarea generală, precum greutatea, tiparele de somn și nivelurile de stres.

O schimbare în valorile cumpărăturilor

Consumatorii răspund adoptând diete formate din alimente și băuturi care hrănesc în mod colectiv toate aspectele sănătății lor. Noul accent se pune pe calitatea în raport cu cantitatea și pe căutarea de alimente și băuturi sănătoase, bogate în substanțe nutritive, lăsând în același timp loc în viața lor pentru indulgențe permise care să se ocupe de gestionarea sănătății lor emoționale.

ADM este perfect poziționat pentru a satisface această nouă cerere a consumatorilor, cu soluții care acoperă o gamă largă de aplicații. Portofoliul lor global include gustări proteice, băuturi, precum și alternative vegetale la carne și lactate.

Cămara completă ADM de produse gata de piață este susținută de ani de cunoștințe tehnice și de expertiză în formulare, ajutând la livrarea de soluții inovatoare care stimulează creșterea în funcție de cererea consumatorilor.

Doar un exemplu în acest sens este Wellbeing Bite pe bază de plante – o gustare convenabilă, de dimensiunea mușcăturii, plină de substanțe nutritive pentru susținerea sănătății intestinului. Conține 27% din aportul zilnic de referință pentru proteine, 7,5% din aportul zilnic de referință pentru fibre și 100 mg probiotice pe porție.

Aroma sa dulce de afine și vanilie este, de asemenea, o sursă excelentă de răsfăț și confort. Acest concept este doar un exemplu al numeroaselor concepte de alimente și băuturi pe care le creăm pentru a ajuta producătorii să satisfacă și să depășească cererea consumatorilor.

În cercetările realizate de platforma de informații despre consumatori ADM din Outside Voice, compania a constatat că 80% dintre consumatori intenționează acum să mănânce și să bea mai sănătos, în timp ce o treime dintre consumatori achiziționează mai multe articole adaptate sănătății lor. Reluând această tendință, ADM a formulat aplicații precum vitamina sa care conține zinc, precum și vitaminele B12 și B6, toate care susțin funcția sistemului imunitar.

Accentul pus pe produsele sănătoase este susținut de două efecte ale pandemiei. În primul rând, oamenii acordă mai multă atenție stării corpului lor, în special a sistemului lor imunitar. Cu conceptul de ceai verde al ADM, care conține ghimbir și vitamina C, consumatorii conștienți de sănătate pot beneficia de beneficiile ghimbirului ca produs botanic asociat sănătății, precum și de contribuția vitaminei C la funcționarea normală a sistemului imunitar.

În al doilea rând, pandemia și măsurile luate pentru combaterea acesteia au văzut efecte dăunătoare sănătății mintale. Peste 50% dintre consumatorii mondiali au suferit de la niveluri moderate, ridicate sau extreme de stres ca urmare

Oportunități pentru mărci

Aceste date indică o serie de oportunități pentru mărci. Produsele funcționale în mod inerent, dense cu substanțe nutritive, sunt susceptibile de a găsi favorul consumatorilor, la fel ca alimentele, băuturile și suplimentele care susțin funcția imună sau optimizează sănătatea fizică și bunăstarea mentală în fiecare etapă a vieții.

Există, de asemenea, o cerere de opțiuni permisiv indulgente, porțiuni modulare care susțin mâncarea pe tot parcursul zilei și produse cu elemente senzoriale care semnalează energie, nostalgie sau confort.

Consumatorii conștienți de sănătate sunt din ce în ce mai dispuși să plătească o primă pentru produsele care își satisfac mai bine nevoile.

Nielsen a descoperit că 46% dintre consumatorii globali vor plăti mai mult pentru funcții superioare sau beneficii de performanță, ceea ce a condus compania de cercetare de piață la concluzia că criza sănătății ar fi putut determina oamenii să acorde prioritate calității și eficacității față de preț.

Datorită capabilităților holistice ale ADM ca furnizor global de soluții, acestea reprezintă partenerul strategic inovațional ideal pentru mărcile care doresc să corespundă cererii consumatorilor de produse bogate în nutrienți, care îi ajută pe consumatori să își îndeplinească obiectivele de sănătate și bunăstare.

Aceste capacități sunt asociate cu ani de cunoștințe și expertiză în materie de formulare în dezvoltarea produselor pentru a completa un portofoliu complet de cămări de ingrediente și soluții inovatoare.

Pe măsură ce noile tendințe apar pe o piață în continuă schimbare, ADM are tot ce este necesar pentru a ajuta brandurile să obțină un avantaj asupra cererii consumatorilor și să se poziționeze pentru succes.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *