Nestle, Danone si Coca-Cola vor noi ambalaje regenerabile

Multinationale din domeniul FMGC precum Nestleacute;, Danone, Unilever ?si Coca-Cola s-au aliat cu WWF in cadrul unei asociatii cu scopul promovarii utilizarii produselor plastice biodegradabile in industrie.
Bioplastics Feedstock Alliance BFA este denumirea noii aliante create de giganti din industria alimentara ?si cea mai mare organizatie internationala independenta care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii.
Promovarea utilizarii, in industrie, de bioplastice obtinute din materii vegetale constituie prioritatea BFA. Creata de ordm;apte dintre cele mai mari multinationale din lume, si anume Nestle , Danone , Unilever, Coca – Cola , Ford , HJ Heinz, Nike si Procter Gamble P G , in asociere cu World Wide Fund for Nature WWF , noua organizatie are in vedere dezvoltarea de noi tehnologii care vizeaza folosirea ra?sinilor obtinute din porumb, trestie de zahar, diferite soiuri de cartofi ?si alte resturi agricole.
Prin bioplastice, in acceptiunea generala, sunt considerate a fi produse plastice din materii prime regenerabile prelucrate in produse biodegradabile sau non – biodegradabile , precum ?si produsele din mase plastice biodegradabile realizate din materii prime regenerabile sau fosilizate.
Nestle este extrem de interesata de o noua generatie de bioplastic fabricat, de exemplu, plecand de la subproduse agricole sau alimentare, alge sau celuloza. a declarat Anne Roulin , manager de dezvoltare durabila de la Nestleacute; . Noua organizatie va include experti din industria deordm;eurilor, mediul academic si societatea civila pentru a putea astfel dezvolta programe stiintifice si educationale de promovare pentru materiale si produse care pot fi fabricate din masele plastice biodegradabile.
Fondata in 1961, WWF este cea mai mare organizatie internationala independenta care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii. WWF are aproximativ 5 milioane de sustinatori in toata lumea ?si o retea activa in peste 100 de tari. Mai multe, pewww.agrointel.ro

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *