Mos Nicolae a avut in acest an un buget in crestere pentru fiecare roman

Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moordm; Nicolae a fost in acest an de 318 de lei, in uordm;oara creordm;tere fata de cel de anul trecut 305 lei , in conditiile in care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere cadouri cu aceasta ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center.
De altfel, cei mai multi intentioneaza sa cheltuie cu aceasta ocazie intre 100 ?si 250 lei 43,8% , urmati de cei cu bugete de 251-500 lei 35,8% ?si de cei care aloca peste 500 lei pentru cadouri 13,2% . In oraordm;ele mari, cu peste 100.000 de locuitori, suma medie alocata pentru cumparaturile de Moordm; Nicolae i?si continua trendul ascendent ?si ajunge la 321 lei.
Urmand trendul de anul trecut, intentia de a face surprize de Moordm; Nicolae este mai ridicata in oraordm;ele mici 93,8% comparativ cu oraordm;ele mari peste 100.000 locuitori , unde 88% dintre respondenti au de gand sa ofere cadouri.
Comparativ cu anul trecut, in cazul oraordm;elor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intentioneaza sa cumpere cadouri cu aceasta ocazie este constant.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *