Moët Hennessy se străduiește să convingă furnizorii să adopte practici durabile

Moët Hennessy se străduiește să convingă furnizorii să adopte practici durabile

Moët Hennessy încearcă să regenereze solurile și să stopeze pierderea biodiversității pentru a-și juca rolul în lupta împotriva schimbărilor climatice și se străduiește să convingă furnizorii să adopte noi practici, a declarat recent pentru Reuters directorul pentru durabilitate al grupului de vin și băuturi spirtoase.

Compania, o unitate a celui mai mare grup de produse de lux din lume LVMH, își propune să obțină certificarea de mediu pentru toți furnizorii săi până în 2025 și să obțină certificarea agriculturii regenerative până în 2030. Aceasta este potrivit lui Sandrine Sommer, director CSR și sustenabilitate al Moët Hennessy, care s-a adresat unei recente conferințe Reuters Next.

„Mesajul meu principal atunci când vorbim despre durabilitate și inteligență colectivă și despre cum să lucrez mai repede este că, cu siguranță, aceasta este o lucrare colectivă”, a spus Sommer. „Am fixat aceste obiective, dar nu putem face asta singuri”.

Eforturile lui Moët Hennessy de până acum includ plantarea de copaci pentru a crea coridoare ecologice între podgorii și colaborarea cu producătorii de sticlă pentru a reduce emisiile de carbon și greutatea sticlelor.

În regiunea Champagne, a interzis pesticidele din podgorii și a înființat un nou centru de cercetare și dezvoltare pentru a îmbunătăți durabilitatea practicilor de vinificație.

În octombrie, divizia de vin și băuturi spirtoase a grupului de lux și-a angajamentul de a-și reduce amprenta de carbon prin adoptarea obiectivului de 1,5°C din Acordul de la Paris din 2015.

Acesta își propune să-și reducă emisiile de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2030, comparativ cu nivelurile din 2019.

„Toată lumea vrea să aducă respect acestei noi lumi și mai întâi vrea să fie mai durabilă”, a spus Sommer.

Divizia, care a contribuit cu aproape 11% din veniturile grupului LVMH în 2020, este de așteptat să genereze aproximativ 6 miliarde de euro în vânzări în acest an, deoarece cererea din SUA și Europa ajută la compensarea opririlor cauzate de coronavirus în Asia de Sud-Est, a declarat Moet Hennessy, directorul executiv. a spus Philippe Schaus în octombrie.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *