Miere din Poiana , o afacere dulce pentru o companie in crestere

Mieredin Poiana, afacerea dezvoltata de informaticianul Dan Fenea, a ajuns dupa o investitie initiala de 100.000 de euro la cinci game de produse, 80 de sortimente ?si o prezenta in 40 de magazine, dar ?si in mai multe hoteluri ?si restaurante.
Vanzarile brandului trec de 50.000 de euro, iar pentru a evita caracterul seshy;zonier al businessului anshy;treshy;preshy;norul a trebuit sa idenshy;tifice noi segshy;mente de piata pentru a consolida cash-flowul.
In colaborare cu un nutrishy;tioshy;nist, acesta comercializeaza ordm;apte produse destinate sportivilor. De aseshy;menea, Miere din Poiana s-a orientat catre sectorul HoReCa, unde ofera solutii in servirea ceaiurilor ?si fresh-urilor, spune antreprenorul. Astazi antreshy;preshy;norul comercializeaza cinci game de produse -Premium, Fit Line, Luxury, Boutique, HoReCa. Pretul mediu al unui borcan de miere este de 20 de lei, cele mai cautate produse fiind insa suplimentele pentru sportivi, unde 20 de portii se gasesc la un pret de 75 de lei.
Miere din Poiana i?si distribuie proshy;dusele in aproximativ 40 de magashy;zine, mai multi parteneri HoReCa ?si prin intermediul e-shopurilor, noteaza Zf.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *