Kellogg’s crește prețurile la Corn Flakes, Pop-Tarts și Pringles, pentru a proteja profiturile

Kellogg’s crește prețurile la Corn Flakes, Pop-Tarts și Pringles, pentru a proteja profiturile

Gigantul alimentar, Kellog’s, citat de BackeryAndSnacks, a anunțat că va majora prețurile pe plan global la produse precum Corn Flakes, Pop-Tarts și Pringles pentru a proteja marjele pe fondul așteptărilor privind inflația cu costuri ridicate în 2022.

Compania a înregistrat profituri operaționale scăzute cu 14% în al patrulea trimestru din 2021, până la 329 de milioane de dolari, în timp ce vânzările nete s-au contractat cu 1,3%, de la 3,5 miliarde de dolari, până la 3,42 miliarde de dolari (depășind estimarea consensului de 3,39 miliarde de dolari).

Ultimele rezultate au anulat câștiguri pozitive în primele trei trimestre ale anului trecut, profiturile pe întregul an scăzând cu 2% față de 2020.

Câștigurile din al patrulea trimestru au fost de 0,80 USD pe acțiune, ceea ce reprezintă o scădere de aproape 7% față de 0,86 USD pe acțiune în aceeași perioadă cu un an în urmă.

Marja brută ajustată pentru trimestrul al patrulea a scăzut la 30,2% de la 34,2% cu un an mai devreme, în timp ce venitul net atribuit Kellogg s-a dublat cu peste 433 milioane dolari, sau 1,26 dolari pe acțiune.

„Cred că putem fi cu toții de acord că 2021 a fost încă un an fără precedent”, a declarat directorul general Steven Cahillane analiştilor la un apel.

„Pe lângă faptul că am înregistrat un 2020 neobișnuit de puternic, ne-am descurcat printr-un mediu de operare care a fost mai provocator decât oricare altul de care ne putem aminti.

„Pandemia a persistat, necesitând o concentrare susținută pe siguranța angajaților, să ofere înapoi comunităților noastre și să lucreze diferit. Blocajele și penuria în orice, de la forță de muncă la materiale până la transport de marfă au împiedicat aprovizionarea în economia globală și au creat costuri incrementale și ineficiențe care au fost dificil de planificat.

„În sfârșit, a existat încă o provocare extremă în 2021, accelerarea inflației costurilor la niveluri pe care industria nu le-a văzut în deceniu.”

El a adăugat că presiunea asupra companiei a fost exacerbată și mai mult de lipsa forței de muncă din cauza unei greve de trei luni în toate cele patru fabrici de cereale din SUA, în timp ce un incendiu la una dintre fabricile sale în decembrie ia redus semnificativ capacitatea de producție.

„Incendiul ne-a tensionat și mai mult rețeaua și capacitatea noastră de a face inventar, ceea ce a servit la agravarea situației când am experimentat greva muncii.

„Suntem încântați să avem echipa noastră înapoi la muncă. Grevele sunt dureroase pentru toată lumea și nu numai că această grevă a afectat viața angajaților noștri, ci a avut și un impact financiar pe termen scurt asupra companiei. A avut un impact negativ asupra vânzărilor și profitului în al patrulea trimestru din 2021 și va avea un impact asupra costurilor reportate în primul trimestru din 2022. De asemenea, va avea impact asupra vânzărilor în trimestrul al doilea, pe măsură ce continuăm să reconstruim stocurile.”

Cahillane a adăugat că în prima jumătate a anului este de așteptat o inflație a costurilor de „două cifre”, pe care Kellogg’s intenționează să o combată, transferând-o clienților prin creșterea costurilor produselor.

Cu toate acestea, această creștere planificată a prețului înseamnă că compania cu sediul în Battle Creek, Michigan și-a putut actualiza îndrumările pentru 2022, proiectând o creștere netă a vânzărilor de 3%, profitul operațional și profitul pe acțiune (EPS) estimat să crească cu 1-2. %.

„Așadar, suntem în stare bună în timp ce ne îndreptăm spre 2022”, a spus Cahillane.

„Regiunile noastre internaționale continuă să demonstreze un impuls foarte puternic, fiecare crescând înaintea obiectivelor pe termen lung și prezentând performanțe puternice pe piață și realizarea responsabilă a prețurilor.

„În America de Nord, afacerile noastre cu gustări și produse congelate înregistrează un impuls cu o creștere anuală compusă de doi ani a consumului condusă de mărci de top de clasă mondială.”

„Kellogg’s a reușit să furnizeze rezultate financiare pe întregul an în concordanță cu îndrumările sale pentru toate valorile, în ciuda unui mediu provocator care a inclus inflație cu costuri ridicate, întreruperi de aprovizionare la nivel mondial și instabilitate în unitatea sa din America de Nord”, Walid Koudmani, analist de piață la brokerajul financiar XTB. a spus BakeryandSnacks.

„Deși compania se așteaptă ca performanța să se îmbunătățească în continuare până în 2022, inflația record și potențialele întreruperi ale lanțului de aprovizionare se pot dovedi a fi obstacole semnificative.

„Pe de altă parte, expansiunea continuă pe segmentul gustărilor și pe piețele emergente oferă investitorilor un optimism semnificativ în direcția noului an și ar putea fi în cele din urmă cheia pentru menținerea acestei performanțe pozitive.”

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *