Ingredion: Ce determină consumatorii să prefere alternativele de carne?

Ingredion: Ce determină consumatorii să prefere alternativele de carne?

Cu previziuni robuste de creștere, investiții de profil înalt și o declarație de misiune pentru a revoluționa ecosistemul alimentar și al băuturilor, atenția asupra proteinelor pe bază de plante și alternative continuă să se intensifice, afirmă cel mai recent studiu Igredion, citat de FoodNavigator.

Dar cu obiectivul global de a hrăni în mod sustenabil o populație în creștere, nu este o chestiune de succes a proteinelor pe bază de plante, ci o chestiune de cum și cât de repede.

Pentru a facilita mai bine această mișcare, Ingredion s-a adresat direct consumatorului – pentru a înțelege mai întâi factorii determinanți generali ai proteinei și apoi pentru a le compara cu atitudinile și utilizarea care stau la baza mărcilor de astăzi.

Cu aceste perspective, abordarea noastră holistică și durabilă a co-creării vă poate ajuta să oferiți o experiență alimentară delicioasă și consecventă, echilibrată cu factorii care îi determină pe consumatori să-ți caute marca.

Punctul favorabil dintre bază și supliment

De-a lungul cercetării noastre calitative brevetate cu privire la factorii determinanți ai proteinei, a devenit clar că o decizie de proteine ​​este împărțită între „alimente de bază” și „alimente suplimentare”.

Alimentele de bază, cum ar fi lintea, ouăle și carnea tradițională, sunt legate de nevoile sociale și emoționale, ca parte a unei experiențe de alimentație programată. Șoferii includ gusturile, costurile și normele sociale.

În schimb, alimentele suplimentare, cum ar fi batoanele, shake-urile și pulberile sunt alese în funcție de comoditate și stil de viață. Aceste produse sunt analizate mai îndeaproape pentru afirmațiile lor privind nutriția, sănătatea și bunăstarea, consumatorii având în vedere o funcție specifică atunci când aleg să le consume.

Proteinele pe bază de plante se află pe linia dintre cele două. Gustul, sănătatea și sustenabilitatea sunt toate în prim-planul factorilor de cumpărare, dar există un scepticism tot mai mare cu privire la capacitatea acestor produse de a-și îndeplini promisiunea mărcii.

Fie că ratează atenția în ceea ce privește gusturile și textura așteptărilor, mesajele mixte sau conținutul nutrițional slab, mărcile trebuie să muncească mai mult pentru a câștiga achiziții repetate și, eventual, loialitatea mărcii. Dar, așa cum demonstrează studiul nostru privind atitudinile și utilizarea cărnii pe bază de plante, punerea în aplicare a acestor oportunități implică o abordare holistică și echilibrată.

Echilibrarea factorilor de loialitate de marcă

Pentru a completa cercetarea calitativă, Ingredion a efectuat, de asemenea, o scufundare profundă în atitudinile și utilizarea mărcilor majore de carne pe bază de plante din SUA. Scopul nostru a fost să descoperim oportunități largi și îndrumări specifice mărcii.

Rezultatele acestui studiu au arătat că, deși consumatorii sunt aspiraționali în ceea ce privește motivele pentru care vin în această categorie, ei menționează în continuare gustul și textura drept principalul motiv de cumpărare.

În general, îndeplinirea așteptărilor cu privire la gust, etichetele ingredientelor și poveștile de sustenabilitate sunt factori cheie pentru stabilirea încrederii și valorii mărcii.

Niciuna dintre acestea nu reprezintă o soluție plug-and-play singulară pentru a îmbunătăți performanța mărcii. O examinare a unei multitudini de mărci a demonstrat că fiecare se află în propria etapă a călătoriei lor de brand.

Unele mărci se confruntă cu gradul de conștientizare și încercare, ceea ce indică faptul că povestea mărcii lor poate să nu rezoneze la fel de puternic cu consumatorii țintă.

Alții au investit în mare măsură în marketingul produsului, dar nu au reușit să îndeplinească așteptările clienților cu privire la gust și textura. Indiferent de stadiul în care se află, toți caută să transforme gradul de conștientizare în probă și să-și înceapă consumatorii pe calea către adoptare, păstrare și, în cele din urmă, loialitatea mărcii.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *