Industria europeană a nutriției sportive continuă să depășească limitele în 2022

Industria europeană a nutriției sportive continuă să depășească limitele în 2022

Care sunt principalele provocări ale creșterii? Cât de inovatoare vedeți această categorie astăzi? Ce mărci considerați cele mai inovatoare? Aceste întrebări și altele formează sondajul NutraIngredients Sport și Nutriție activă, care aprofundează în gândurile și opiniile celor din centrul industriei.

Cercetarea este o evaluare a performanței economice a industriei, a progresului în inovare și a modului în care acești factori au determinat perspectivele de afaceri, noi produse și oportunități de creștere, printre alte subiecte acoperite.

În luna mai, NutraIngredients a chestionat peste 200 de profesioniști din industrie care lucrează în domenii cheie pentru a obține opinii din interior cu privire la performanța sectorului.

Perspectivele adunate oferă o imagine instantanee a modului în care evenimentele extraordinare ale anului au forțat piața să reevalueze direcția pe care o ia, atât personal, cât și profesional.

O întrebare din sondaj a întrebat dacă categoria a fost în creștere în 2021. Majoritatea (38%) crezând că industria a crescut anul trecut, consensul a fost că a atins o rată de creștere anuală compusă (CAGR) între 6-10%.

Următoarea întrebare a sondajului le-a cerut respondenților predicții pentru viitor, cu opiniile căutate cu privire la performanța prospectivă a nutriției sportive pentru următorii cinci ani.

Nicio mare surpriză aici, cu 41% din totalul de 206 răspunsuri primite considerând că industria este pe cale de creștere (CAGR) de 6-10%.

Pe locul doi s-a situat un CAGR de 0-5% pentru următorii cinci ani, așa cum au prezis 31% dintre cei chestionați.

Întrebarea 3 a căutat să afle care sunt factorii cheie din spatele acestei creșteri. Cel mai popular răspuns s-a referit la planurile de comerț electronic ale companiei, cu direct online către canalul / mărcile de consumatori care rezonează cu 119 (sau 64%) dintre cei care au răspuns.

În urma acestui răspuns a fost pur și simplu introducerea de noi consumatori, identificați de 100 de cei chestionați, care reprezentau 54% din populația eșantionului.

Întrebarea 4 a aprofundat puțin mai mult în rezultatele întrebării anterioare, întrebând care sunt părerea respondentului care sunt principalele provocări sau bariere în calea creșterii.

Poate pe baza evenimentelor globale actuale, problema unui lanț de aprovizionare eficient sau perspectiva creșterii prețurilor a jucat în mintea a 78 (41%) dintre cei chestionați.

Alte răspunsuri au evidențiat provocarea de reglementare (27%) și saturația pieței (15%).

Este industria inovatoare?

Următoarea întrebare a pus pur și simplu cât de inovatoare este categoria în prezent. Pe o scară dată de la unu la cinci, a fost calculat un scor total de 3,33 din evaluările date de 125 de răspunsuri.

Continuând cu tema inovației, sondajul a întrebat apoi ce domenii de inovare ar fi cele mai importante pentru categorie în următorii doi ani.

Având la dispoziție răspunsuri cu variante multiple, răspunsul răsunător a fost creier/cogniție, 58% considerând că avantajul mental din sport este un factor în continuă creștere.

Aproape în urmă au fost inovațiile care s-au concentrat pe microbiom (52%), energia de performanță (51%) și imunitate (45%), care au rezonat foarte mult cu populația eșantionului.

Întrebarea 7 a fost o întrebare deschisă și a întrebat care a fost cea mai bună inovație din ultimele 12 luni.

O selecție largă de răspunsuri aici, care au inclus „Suplimente personalizate”, „postbiotice”, „Probiotice în performanța sportivă” și „fibre crescute pentru sănătatea creierului intestinal”.

Alte răspunsuri s-au concentrat pe tehnologie, cum ar fi „Combinația de aplicații și senzori (și suplimente) pentru managementul energiei”, „Nanoencapsulare” și „Îmbunătățirea tehnologiei de absorbție mare/biodisponibilă”, pentru a numi câteva.

Întrebarea finală a fost care sunt mărcile considerate cele mai inovatoare. Aici răspunsul a fost larg și variat, cu o serie de start-up-uri, precum și de giganți din industrie menționați frecvent.

Firmele nou înființate, adesea menționate, includ Huel, FitBiomics, Science in Sport (SiS) și Lycored.

Nume cunoscute din industria nutriției sportive, adesea menționate, includ Danone, Glanbia, Nestle și Lonza.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *