În S1-2021, Just Eat Takeaway.com are venituri în creștere cu 52%, față de anul trecut

În S1-2021, Just Eat Takeaway.com are venituri în creștere cu 52%, față de anul trecut

Just Eat Takeaway.com a raportat o creștere cu 52% a veniturilor din prima jumătate, însă a înregistrat o pierdere EBITDA de 190 milioane EUR pentru perioada respectivă, reflectând „investiții semnificative” în afacere.

Veniturile pentru perioada semestrială s-au ridicat la 2,6 miliarde EUR, comparativ cu 1,8 miliarde EUR pentru perioada corespunzătoare a anului trecut.

Pe parcursul semestrului, grupul a investit în trei domenii cheie, inclusiv extinderea aprovizionării și livrării; conștientizarea mărcii și partajarea vocii; și experiența clienților și propunerea de valoare, a spus acesta.

Aceste investiții au permis companiei să-și crească cota de piață în mai multe teritorii cheie, inclusiv Marea Britanie și Australia, în timp ce a anunțat recent lansarea livrărilor de produse alimentare pe piața germană.

“În primele șase luni ale acestui an, Just Eat Takeaway.com a continuat să investească în mod semnificativ, predominant în moștenirea istorică subinvestită a țărilor Just Eat”, a declarat Jitse Groen, CEO Just Eat Takeaway.com.

„Baza noastră de consumatori, selecția restaurantelor și frecvența comenzilor au crescut puternic, ceea ce va duce la o rentabilitate îmbunătățită în viitor.”

În ceea ce privește performanța sa EBITDA, compania a spus că a „atins apogeul” pierderilor sale absolute în acest an, cu o rentabilitate îmbunătățită ca urmare a creșterii și a dimensiunii crescute a afacerii destinate să plătească dividende.

În Marea Britanie, de exemplu, a înregistrat încă 58 de milioane de comenzi (până la 135 de milioane de comenzi), frecvența medie lunară a comenzilor ajungând de 3,2 ori pe lună, de 2,5 ori în aceeași perioadă a anului trecut.

Compania Grubhub din SUA a procesat 134 de milioane de comenzi în primele șase luni ale anului 2021, reprezentând o rată de creștere de 27% comparativ cu aceeași perioadă din 2020.

Acesta a menționat că afacerea Grubhub a început să vadă o „recuperare post-COVID-19 în zonele mari ale orașului”, cum ar fi Manhattan, precum și în activitatea sa corporativă.

Dacă performanța Grubub este exclusă, activitatea generală Just Eat Takeaway.com a raportat o creștere cu 63% a veniturilor în prima jumătate, notează ESSMagazine.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *