În România, bula vânzărilor de gumă de mestecat s-a spart

În România, bula vânzărilor de gumă de mestecat s-a spart

Perioadele extinse de izolare a locuințelor datorate COVID-19 din România a înseamnăat că șiconsumatorii autohtoni au avut mai puțină nevoie de gumă de mestecat.

Mai mult, confortul și ambalarea ușoară de utilizat în mișcare nu reușesc să mărească volumul vânzărilor, deoarece consumatorii au mai puțină nevoie de produse în mișcare în prima jumătate a anului 2021

Mars România continuă să domine vânzările și în anul 2021, datorită distribuției sale largi pe canalele de vânzare din țară.

Creșterea valorii și a volumului va fi recuperată din 2022, întrucât consumatorii solicită încă o dată achiziții din mers.

Se anticipează că tendința de sănătate și bunăstare va crește, stimulând vânzările de oferte premium pe toată perioada de prognoză, în ciuda sensibilității crescute a prețurilor.

Oferta de comoditate va menține performanța gumei pe toată perioada de prognoză, se arată într-o analiză efectuată de Euromonitor.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *