În China, Pepsi își adaptează producția la specificul local

În China, Pepsi își adaptează producția la specificul local

PepsiCo pune cultura și confortul local în centrul strategiei sale în China, odată cu lansarea primului produsinspirat de piața internă – o băutură răcoritoare cu aromă de Osmanthus. Firma a intrat pentru prima dată în China în 1981 cu originalul Pepsi și abia recent, cu versiunea fără zahăr.

Într-un interviu exclusiv acordat pentru FoodNavigator-Asia, Lilly Yip, directorul principal de marketing al PepsiCo APAC, a declarat că Pepsi a încercat anterior să atragă cererea de noi arome din portofoliul său global, precum vanilie, vișine și fructe.

„Am constatat că aceste arome fructate au generat un anumit interes, dar relevanța pentru consumatorii locali (China) nu a fost foarte semnificativă.

„Consumatorii GenZ sunt foarte mândri de propria cultură și doresc un produs care are relevanță locală cu ingredientele de confort local.” Acest lucru a inspirat firma să creeze o băutură Osmanthus exclusiv pentru piața din China.

„A fost prima aromă locală dezvoltată în China, aceasta a fost o mișcare majoră pentru PepsiCo”, ne-a spus Yip.

Osmanthus este obținut dintr-o plantă înfloritoare originară din China și consumată pe scară largă atât în ​​țară, cât și în Asia. Este frecvent utilizat în ceaiuri și deserturi.

Yip a declarat că provocarea inițială este explorarea mirilor de ingrediente și concepte locale din China, având în vedere piața sa diversă și gusturile diferite ale consumatorilor între regiuni.

Compania a explorat bucătăriile populare, deserturile și tendințele F&B pentru a identifica anumite concepte cheie.

„Am făcut un test național, am analizat ideile de vârf, am dezvoltat prototipuri și am făcut și screening-ul geografic pentru a ne asigura că aroma nu este părtinitoare din punct de vedere geografic în ceea ce privește gustul pentru nicio regiune din țară,

„După câteva runde de teste și luând în considerare mai mulți factori, am identificat că Osmanthus a fost cel mai popular și a avut performanțe bune pe toate piețele, așa că am decis să mergem cu acesta drept prima lansare.”

În prezent, Yip a declarat că în prezent nu există planuri de distribuire în afara Chinei, unde băutura este vândută pe marile site-uri de comerț electronic, după o lansare inițială prin magazinele de comodat

„Pentru consumatorii care adaptează mai devreme, ei vor să încerce mai întâi produsul pentru a determina dacă le place, înainte de a merge pe platformele de comerț electronic pentru a cumpăra în vrac”, a spus Yip.

Prețul de vânzare cu amănuntul sugerat este cuprins între 4 și 5 RMB (0,0-0-0,7 USD) și este disponibil în 330 ml (conserve) și 500 ml (îmbuteliat PET).

Yip a spus că este încă prea devreme pentru a anunța cifre, dar a evidențiat modul în care compania folosea platforme sociale pentru a stimula conștientizarea. Ea a spus că nivelurile de implicare ale consumatorilor sunt mari la Weibo, majoritatea conținutului generat de utilizator.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *