În 2021, vânzările de coniac au crescut cu 31%

În 2021, vânzările de coniac au crescut cu 31%

Vânzările de coniac au crescut cu aproape o treime anul trecut, pe măsură ce băutorii americani și chinezi au consumat vintage vechi, cel mai recent semn că producătorii de băuturi premium lasă pandemia în urmă, se arată într-o analiză publicată de ESMagazine.

Vânzările de coniac, produs în regiunea Cognac din Franța, au crescut cu aproape 31% în valoare, până la 3,6 miliarde de euro (4,1 miliarde de dolari), a anunțat luni grupul industrial BNIC.

Volumul a crescut cu 16%, până la 223,2 milioane de sticle. „Această creștere reflectă o redresare reală a coniacului, precum și noi obiceiuri de consum”, a spus BNIC într-un comunicat, menționând că vânzările au crescut și ele față de 2019, înainte de lovirea pandemiei.

Perspectivele ar trebui să rămână pozitive în următoarele luni pentru toate destinaţiile, a adăugat BNIC. Vestea vine după ce industria de șampanie din Franța a declarat luna trecută că se aștepta la vânzări record în 2021 și urmează rezultate puternice de la mai multe companii de băuturi spirtoase.

Vânzările de coniac pe cea mai mare piață a sa, Statele Unite, au crescut cu 11%, cu 115 milioane de sticle livrate în 2021.

Vânzările către China, a doua ca mărime, au crescut cu 56%, cu 34 de milioane de sticle livrate, în timp ce vânzările europene au crescut cu 8%, ajungând la 37,1 milioane de sticle.

La sfârșitul lunii noiembrie, grupul de băuturi spirtoase Rémy Cointreau și-a crescut previziunile de profit pentru întregul an, după o primă jumătate mai bună decât se aștepta, determinată de cererea puternică pentru coniacul său premium din China, Statele Unite și Europa.

Pernod Ricard, care deține coniacul Martell, a subliniat, de asemenea, o creștere a vânzărilor în China. Recolta din 2021, de 867.312 hectolitri, s-a situat în media pe 10 ani și ar trebui să susțină o creștere în continuare a sectorului, a spus BNIC.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *