În 2020, vânzările de ciocolată Lindt & Sprüngli au scăzut ”mușcate” de pandemie

În 2020, vânzările de ciocolată Lindt & Sprüngli au scăzut ”mușcate” de pandemie

Potrivit European Supermarket Magazine, producătorul de ciocolată elvețian Lindt & Sprüngli a înregistrat anul trecut vânzări în scădere cu 6,1%, cu doar o îmbunătățire călduță în a doua jumătate, întrucât restricțiile COVID-19 și absența călătoriilor au cântărit foarte mult în bugetul consumatorilor.

În timp ce mulți consumatori au cumpărat bile de ciocolată Lindor și bare Lindt Excellence pentru a mânca acasă, rețeaua de magazine a companiei elvețiene și afacerea de călătorii au fost grav afectate, dar și cadourile au suferit.

Vânzările au scăzut cu 6,1% anul trecut, a declarat compania din Zurich într-un comunicat. Acest lucru a fost în conformitate cu îndrumările companiei pentru o scădere de 5-7% și a implicat doar o ușoară redresare în a doua jumătate după o scădere de 8,1% în primele șase luni ale anului 2020.

Analistul Kepler Cheuvreux, Jon Cox, a declarat că vânzările de produse organice au fost mai slabe decât se aștepta, cu blocaje și absența călătoriilor care afectează sezonul de sărbători de Crăciun. Certificatele de participare ale companiei au fost indicate să se deschidă cu 1,1% mai puțin pe baza indicațiilor de premarket de către banca Julius Baer.

Lindt a declarat că se așteaptă ca piețele de ciocolată și, în special, segmentul premium în care operează, să continue să crească, adăugând că este bine poziționată pentru a câștiga cote de piață suplimentare.

Cea mai mare piață a Lindt, Europa, a înregistrat o scădere organică a vânzărilor de 2,9% în întregul an, o îmbunătățire de peste -4,9% în jumătatea anului, ajutată de creșterea pe piețe cheie precum Germania și Marea Britanie.

Vânzările organice din America de Nord au scăzut cu 6,8%. Lindt & Sprüngli au declarat că se așteaptă să înregistreze o marjă de profit operațional în 2020 de aproximativ 10% atunci când publică rezultatele complete pe 2 martie. Marja ar trebui să revină la aproximativ 15% în 2022. De asemenea, a confirmat obiectivul pe termen lung de creștere a vânzărilor organice de 5-7% pe an.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *