In 2017, Superfood Company a inregistrat o crestere de aproape 10%

Comunicat Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse pentru copii mici, a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de circa 21 milioane de euro 97 milioane lei , in crestere cu aproape 10% fata de 2016, cand au fost raportate vanzari de 88 milioane lei peste 19 milioane euro . Pentru 2018, este prognozata o cifra de afaceri de circa 22,5 milioane euro 105 milioane lei , pe fondul tendintei de crestere a consumului pe acest segment, in Romania. Compania are o experienta de peste 25 de ani pe aceasta nisa.
Piata produselor de ingrijire pentru copii cu varste pana in 3 ani va continua sa creasca usor si in 2018. Potrivit estimarilor reprezentantilor Superfood Company, in 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru ingrijirea sugarului, gama produselor de puericultura mica si mare si produsele destinate proaspetelor mame au inregistrat vanzari mai mari fata de anul precedent, tendinta care va continua si acest an.
In 2018 este asteptata majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decat in anii precedenti. Acest fapt va avea drept consecinta tendinta ascendenta a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare putin peste nivelul pietei, astfel ca am reusit sa crestem cota de piata pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se afla produsele ecologice Organix ?si gama de puericultura mica Baby Nova.In prezent, suntem intr-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem in portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evolutiei, al cresterii consistente si al consolidarii pozitiei pe aceasta nisa extrem de importanta!, a declarat Daniel Daraban, Director General al Superfood Company.
In acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat si complet, dedicat nou-nascutilor, sugarilor si copiilor cu varsta pana in trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari ?si copii marcile Organix si Hero Baby Solo , gama de puericultura mica marcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar ?si Bibi , gama de puericultura mare Cam , suplimente alimentare impotriva colicilor Colief Infant Drops , produse pentru mame ?si bebelu?si Medela , precum si scutece Huggies ?si Aleva Naturals .
In afara cresterii vanzarilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company si aducerea a trei noi marci in portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby disponibile deja in Auchan, Cora, Carrefour ?si DM Drogerie Markt si Nattou, precum si ceaiurile ecologice Neuners. De asemenea, una dintre cele mai vandute game, Baby Nova, se distribuie incepand de anul trecut si in lantul de hypermaketuri Kaufland.
###
Superfood Company este o companie germano-romana si se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0 – 3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla pe soseaua de Centura, la 15 km de centrul Bucurestiului, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in: Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri ?si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional. Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, SC Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor: www.primele-cumparaturi.ro.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *