Generația Alpha și metaversul determină mutații în retail-ul global

Generația Alpha și metaversul determină mutații în retail-ul global

Concerte virtuale, antrenori digitali, aplicații de realitate augmentată: pentru Generația Alpha, lumea fizică și cea online sunt împletite în mod natural. Nu subestimați impactul asupra comerțului cu amănuntul, spune Maarten Leyts, autorul cărții „Generation Alpha in Beta”, citat de RetailDetail. Esti pregatit?, întreabă autorul.

Impact gigantic

Nicio generație nu va avea un astfel de impact asupra societății noastre precum Generația Alpha, generația născută între 2010 și 2025.

Acest lucru este încă foarte subestimat, spune Maarten Leyts, CEO al Trendwolves, agenția de trend și marketing care s-a specializat în cultura tineretului de 15 ani. ani. Cartea sa „Generation Alpha in Beta” va fi publicată în curând de Lannoo Campus.

„Din cele 8,5 miliarde de oameni care vor locui pe pământ până în 2030, 2 miliarde vor fi alfa. Asta e imens.” Este o generație care se va confrunta cu mari provocări într-o societate îmbătrânită:

„Vor avea multe dintre poverile pe umeri, ceea ce înseamnă și că vor trăi mai mult acasă, se vor căsători mai târziu și vor avea copii mai târziu. Diversitatea este un dat pentru această generație: ei trăiesc într-o societate multiculturală, adesea în familii nou formate.”

Locuri de joacă virtuale

Dar mai presus de toate, familiaritatea lor cu tehnologia digitală este un schimbător de joc. „Când Apple a lansat iPad-ul în 2010, mulți părinți l-au văzut ca pe un instrument educațional pentru copiii lor.

De atunci, la fiecare secundă doi copii intră online pentru prima dată. 40% din noua populație de internet sunt copii. Corona a întărit că: copiii s-au înghesuit pe locuri de joacă online precum Minecraft, Adopt Me sau Roblox, unde se puteau întâlni virtual.”

Metaversul, lumea virtuală pe care Mark Zuckerberg plănuiește să o construiască, este de fapt deja o realitate în mintea acestei generații. „Adolescenții se întâlnesc în medii de joc precum Fortnite, unde ar putea, de exemplu, să prindă o performanță exclusivă a lui Lil Nas X.

Pe o platformă precum Ready Player Me creează avatare 3D, pe Decentraland cumpără active digitale. Ar trebui să începem treptat să ne pregătim pentru garderoba digitală… În „sneakerverse”, se oferă antrenori cu realitate augmentată pe care îi poți purta doar în acea lume virtuală. Branduri precum Gucci și RTFCT răspund deja la acest lucru.”

Fii pregatit

Această generație de copii a crescut cu comerțul electronic: mâncarea, jucăriile, îmbrăcămintea și încălțămintea care le sunt livrate acasă este cel mai normal lucru din lume pentru ei.

Alpha va fi, de asemenea, o generație foarte întreprinzătoare: acești copii deja schimbă constant, cumpără, economisesc… și plătesc cu jetoane, care pot fi comparate cu criptomonede.

Creativitatea continuă să joace un rol important în cultura tineretului, dar acum este condusă și de tehnologie: tinerii vor să se distingă prin avatarul lor, să-și formeze o identitate unică.

În cadrul diferitelor rețele puteți observa că tinerii fac eforturi mari pentru a-și distinge avatarul. „Pentru această generație, lumea devine cu adevărat figitală: online și offline sunt împletite.”

Și acel viitor nu mai este atât de îndepărtat: „În șapte până la opt ani: asta nu e nimic. Trebuie să vă pregătiți acum. O parte importantă a pieței devine condusă de copii.”

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *