Euromonitor: Piața românească a ceaiului se reinventează

Euromonitor: Piața românească a ceaiului se reinventează

Declinurile din afacerile cu ceai RDT în 2020, din România, sunt atribuite închiderii și restricțiilor canalelor de servicii alimentare, cauzate de COVID-19.

De asemenea, odată cu închiderea sau restricționarea orificiilor pentru perioade lungi de timp, cererea de ceai RTD prin acest canal a scăzut, se arată în ultima analiză specifică efectuată de Euromonitor.

Au existat o serie de noi dezvoltări de produse în ceaiul RTD, deoarece proprietarii de mărci au inovat pentru a atrage atenția consumatorilor.

În mai 2020, marca Lipton (de la Quadrant-Amroq Beverages SA) a reinventat rețetele pentru produsele sale de ceai verde și ceai de mentă verde, cu un conținut mai mic de zahăr.

Coca-Cola HBC România SRL își menține poziția de lider în ceaiul RTD în 2020, cu marca sa de top Fuze Tea, pe care s-a concentrat după ce a pierdut marca Nestea în fața Tymbark-Maspex România SRL în 2017. Fuze Tea a preluat imediat conducerea categoriei, deși cu acțiuni mai mici decât Nestea când era deținută de Coca-Cola.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *