DuPont face un mare pas înainte, în gama ”alternativelor”

DuPont face un mare pas înainte, în gama ”alternativelor”

După cum evidențiază DairyReporter, Danisco Planit marchează cea mai recentă evoluție a portofoliului de ingrediente vegetale DuPont Nutrition & Biosciences, o gamă de ingrediente funcționale și expertiză în aplicații pentru alimente și băuturi realizate cu ceea ce compania spune că este o abordare durabilă, petnru o planetă mai sănătoasă.

Extindere sustenabilă

„Am numit acest nou brand Danisco Planit ca o recunoaștere a faptului că extinderea acestei industrii trebuie să se întâmple într-un mod sustenabil”, a spus Birgitte Borch, VP de marketing, produse alimentare și băuturi, la DuPont.

„Danisco Planit este o lansare semnificativă pentru noi. Oferim o soluție totală de ingrediente cu capacitatea de a oferi gust, textură, nutriție și durabilitate. Și credem în co-creare și așteptăm cu nerăbdare să inovăm noi formate și categorii cu clienții noștri, pentru a lărgi spațiul alimentar și a crea experiențe alimentare grozave pentru grupul în creștere al consumatorilor globali care doresc să-și crească consumul bazat pe plante. “

Inovația a fost impresionantă

„Cu toate acestea, pentru consumatorii de pe piața de masă, vrem să facem mai multe. Consumatorii nu caută doar să evite carnea sau lactatele, ci caută o experiență alimentară excelentă. Pentru a lua mainstream pe bază de plante, trebuie să extindem inovația dincolo de imitație.

Vrem să susținem trecerea la o dietă bazată pe plante, creând mai multe opțiuni, permițând astfel alimente și băuturi hrănitoare, bazate pe plante, în fiecare masă, în fiecare zi – de la micul dejun de păsări devreme până la gustarea de la miezul nopții. ”

Borch consideră că plantele sunt o oportunitate pentru industrie de a satisface obiceiurile alimentare care se schimbă.

Loialitatea consumatorilor

„Vrem să creăm o loialitate durabilă a consumatorilor, asigurându-ne că produsele din plante sunt îndrăgite și suficient de gustoase pentru a deveni o parte obișnuită a dietelor consumatorilor, nu doar un„ încercați-l odată ”.

Compania a spus că produsele pe bază de plante au o mare varietate de surse de proteine, iar atunci când este combinată cu cerințele consumatorilor în materie de sănătate și nutriție, proiectarea și formularea de noi formate, care funcționează în toate dimensiunile senzoriale, este o provocare.

Sonia Huppert, liderul diviziei de marketing al companiei, a declarat: „Putem transforma ideile noastre în oportunități de afaceri și să creăm o nouă cale de dezvoltare a produselor cu strategii de formulare care să maximizeze gustul consumatorilor și să îndeplinească cerințele referitoare la listele de nutriție și ingrediente.

„Ne concentrăm constant pe dezvoltarea de soluții de ingrediente pentru produse noi și, în special, pentru alimente și băuturi bazate pe plante, pentru a oferi industriei vegetale soluții inovatoare pentru iaurturi, înghețată, băuturi și alternative de carne, inclusiv soluții complete de masă. “

Danisco Planit a fost lansat la nivel mondial și acoperă servicii, expertiză și un portofoliu de ingrediente pentru alimente și băuturi bazate pe plante: proteine ​​vegetale, hidrocolloide, culturi, probiotice, fibre, protecția alimentelor, antioxidanți, extracte naturale, emulgatori și enzime, precum și ca sisteme personalizate.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *