De ce sunt miniaturile de vin un format cu creștere rapidă?

De ce sunt miniaturile de vin un format cu creștere rapidă?

De la a fi la modă, la a ajuta la gestionarea consumului, formatul de vin în miniatură crește în popularitate în rândul consumatorilor, opinează BeverageDaily.

O dragoste veche

Alex Green, co-fondatorul distribuitorului de vinuri Beyond Wines și creatorul brandului de vin premium Liquid Diamond, aruncă o privire despre ceea ce face ca formatul să fie un succes.

Sticlele miniaturale nu sunt deloc noi ca format, dar consumatorii și industria vinului continuă să fie îndrăgostiți de ele.

Există multe motive pentru succesul formatului, de la a fi „drăguț”, la a ajuta la gestionarea consumului zilnic, la a se împrumuta pentru a fi „cadou”. Există și simplul fapt că fac companii mai mulți bani pe ml decât alte dimensiuni chiar prin lanțul comercial.

Îmbunătățiri de îmbuteliere

Un alt factor major în creșterea continuă a categoriei de vin în miniatură îl reprezintă progresele tehnologice pe o perioadă relativ mică de timp.

În ultimii 10 ani, liniile de îmbuteliere de la crame au înregistrat îmbunătățiri uimitoare în eficiența și flexibilitatea lor. Acest lucru a luat opțiunea de la a fi doar o mână de surse la multe zeci de companii care pot realiza formate mici.

În plus, popularitatea în creștere a atras mărci mari în această categorie, ceea ce a însemnat, la rândul său, că producătorii de sticlă au lărgit alegerea matrițelor de sticlă disponibile.

Linia de jos

Suma acestora este o propunere mai mare pentru consumatorul final, care a votat cu portofelele, poșetele și roabele.

Potrivit Nielsen, în cele 52 de săptămâni până în iulie 2022, industria vinului off-trade (lini și spumant) a scăzut cu (-8,4%), în mare parte condusă de redeschiderea comerțului și de o reechilibrare a vânzărilor. despica.

Comparați asta cu 187 ml (sticle mici de vin plat) și veți crede că creșterea (-2,4%) a acestei subcategorii este sănătoasă. Dar este în sticle mici de vin spumant de 20 cl, unde puteți vedea cu adevărat ritmul puternic de creștere; la +8% YoY, zboară și nu prezintă semne de încetinire.

Versatilitate

Sticlele în miniatură se potrivesc cu atâtea ocazii diferite de băut: o umplutură de ciorapi, băutură în zbor, picnicuri… Este o listă lungă și devine mai lungă pe măsură ce revenim la normalitatea post-Covid.

Dimensiunile pentru o singură porție beneficiază și de vinurile premium; calitatea se poate deteriora rapid atunci când o sticlă de vin este deschisă, așa că atunci când serviți „băuturile pentru unul deocamdată”, miniaturile asigură că fiecare înghițitură este plăcută.

Sticlele par să fie încă ambalajul câștigător pentru miniaturi de vin, în timp ce conservele au fost numite următorul lucru important în vin, încă nu am văzut că acest lucru se traduce în vânzări grele.

În timp ce cutiile din categoria băuturi spirtoase pre-amestecate funcționează cu siguranță, sunt sceptic cu privire la succesul lor în vin, dar formatul a atras cu siguranță interesul cumpărătorilor și cumpărătorilor deopotrivă și este mai potrivit pentru evenimente și festivaluri.

Industria vinului a investit multe milioane de lire sterline în a face dozele de vin să funcționeze și, de dragul tuturor, sper că vor face parte din peisajul care merge înainte, dar încă nu au atins culmile pe care comercianții cu amănuntul și proprietarii de mărci au pariat mare!

Oportunități de cadouri

Un domeniu de care companiile pot fi mai sigure este piața de cadouri, care sa dovedit a crește de-a lungul multor ani. Mărcile precum Beams International și Blue Tree s-au bucurat de succesul de a împacheta sticle mici de vin cu cadouri, cum ar fi lumânări, ciocolată, articole din sticlă frumoase și de a le vinde în supermarketuri și online.

Consumatorul este bucuros să plătească o primă pentru un cadou „la cheie” și, cu implicarea unor mărci precum Freixenet și Barefoot, pot achiziționa și mărci pe care le cunosc și în care au încredere.

Viitorul este în miniatură?

Sticlele de vin în miniatură fac industriei mulți bani, acesta este primul motiv pentru care sunt oferite, dar FUNCȚIONează datorită faptului că consumatorii chiar doresc să le cumpere.

Acest cerc virtuos va continua să se construiască în următorul deceniu și vom vedea inovații mai mari, mai bune și mai îndrăznețe ieșind în prim-plan. Acest cerc virtuos va continua să se construiască în următorul deceniu și vom vedea inovații mai mari, mai bune și mai îndrăznețe ieșind în prim-plan.

Desigur, sticlele de dimensiuni mari vor rămâne standardul, totuși, pe măsură ce inflația și economia provocatoare vor continua să modeleze cheltuielile consumatorilor în anul următor, piața pentru gusturi de lux mai mici și mai accesibile se va dovedi, dacă este ceva, mai rezistentă.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *