Cresc vânzările de pastile de ceai

Cresc vânzările de pastile de ceai

Cu o infuzie de 5 milioane de dolari în finanțarea din seria A, marca de ceai vândut sub formă de pastile concentrate, Tea Drops continuă să depășească limitele ceaiului cu produse noi inovatoare care oferă confort și o experiență unică, pentru a susține nevoile emoționale în evoluție ale consumatorilor, informează BeverageDaily.

Extinderea distribuției

Finanțarea, condusă de BrandProject, cu participarea noului investitor Siddhi Capital și a investitorilor anteriori AF Ventures, Cue Ball Capital și Halogen Ventures, va permite, de asemenea, Tea Drops să-și extindă distribuția și să-și sporească prezența deja puternică în comerțul electronic și strategiile operaționale.

Născut din iubirea profundă a ceaiului de către fondatorul și CEO Sashee Chandran, Tea Drops comprimă ceaiul măcinat fin, condimentele organice, fructele uscate și florile cu alte ingrediente în tablete mici, în formă de distracție, care pot fi aruncate și dizolvate în apă fierbinte sau rece pentru o băutură fără resturi de ceai.

Comprimate de ceai

Ideea pentru comprimate a venit din frustrarea lui Chandran în legătură cu ce să faci cu plicile de ceai uzate ude și risipitoare atunci când bei băutura în deplasare sau în ședințe unde nu pot fi aruncate cu ușurință.

Răspunsul evident este să lăsați punga în cană, dar acest lucru poate degrada calitatea băuturii – făcând-o amară – și poate provoca în continuare o mizerie pe măsură ce apa scoate șirul plicului de ceai pentru a umezi exteriorul cupei.

În timp ce linia inițială includea zahăr, marca a lansat recent o linie de produse neindulcită, cu distribuție exclusivă cu amănuntul în Costco și online prin intermediul site-ului de comerț electronic al mărcii. Linia răspunde cererii consumatorilor pentru opțiuni reduse de zahăr și include un Matcha energizant, un Rose Earl Grey de împrospătare a tensiunii și un Ghimbir Citrus liniștitor și relaxant.

Linia neîndulcită se bazează pe alte lansări recente din timpul pandemiei, inclusiv pe o linie de seturi de ceai cu bule care au apărut drept produsul erou al mărcii din 2020.

Ajutând consumatorii să recreeze acasă experiența magazinului de ceai boba în care perlele mestecate de tapioca sunt amestecate cu dulce uneori cremos – ceai rece, Tea Drops a reușit să vândă milioane de dolari de kituri de boba și să stimuleze o creștere puternică a vânzărilor directe către consumatori în timpul pandemiei.

În viitor, brandul explorează o gamă de ceai pentru sănătatea femeilor și alte produse care vor continua să facă ceaiul accesibil și distractiv pentru toți.

Promovarea comunității online, cheia vânzărilor

Prin parteneriatul cu BrandProject, un fond de capital de risc care investește în mărcile de consum în fază incipientă, Tea Drops câștigă mai mult decât capitalul – câștigă, de asemenea, acces direct la o echipă cu experiență în construirea de afaceri online de succes, direct către consumatori, precum Freshly și Recolta zilnică.

Deși marca are o prezență puternică în cărămidă și mortar, comerțul electronic este esențial pentru picăturile de ceai, care în prezent atribuie 80% din veniturile sale vânzărilor online și a cultivat o comunitate online de peste 200.000 de iubitori de ceai. Succesul companiei online a fost chemat de Shopify, care a numit-o una dintre mărcile DTC cu cea mai rapidă creștere din 2020, cu o creștere a DTC de 350% de la an la an.

Acest succes a atras probabil și noul partener investitor Siddhi Capital, care are rădăcini adânci în spațiul alimentar și al băuturilor DTC prin investițiile sale în Hint, Magic Spoon, Recess și Sakara.

Actuala strângere de fonduri aduce finanțarea totală a companiei la 8,4 milioane de dolari, bazându-se pe o rundă de semințe de 1,9 milioane de dolari, condusă de AccelFoods și susținută de Halogen Ventures și Cue Ball Capital în 2018.

Această finanțare a fost utilizată pentru a construi prezența online a companiei, precum și pentru a crește distribuția în magazinele de cărămidă și mortar și pentru a sprijini inovațiile anterioare, inclusiv o linie de stropi de ceai funcționale care amestecau ceai organic neindulcit, dizolvabil și pulberi de adaptogen.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *