Compania Tohani România cheamă publicul la cules în vie

Compania Tohani România cheamă publicul la cules în vie

Potrivit anunțului de pe pagina companiei, Tohani România dă start la sezonul de cules în inima podgoriei de la Tohani, #AcasăLaFeteascaNeagră.

 Astfel, pe 25 septembrie şi 2 octombrie, ȋi invită la cules de struguri pe cei care își doresc să afle cum se naște vinul și de ce Tohani prețuiește culesul manual pentru a desăvârși vinul perfect.

Evenimentul face parte din strategia companiei de a deveni un jucător important pe segmentul enoturistic local, în care a investit 6 milioane de euro.

Astfel, cei care își doresc să participe la culesul viei la Moșia de la Tohani o pot face în urma înscrierii prealabile la eveniment.

Apoi, în cadrul celor două sesiuni de cules din septembrie,  participanții, alături de Cosmin Tudoran, Profu’ de Vin, vor fi pregătiți printr-un instructaj, având la dispoziție o zi întreagă și o vie bogată, gata de cules.

La fiecare cinci găleți de struguri culese, cei care participă la experiență vor primi o sticlă de vin Moșia de la Tohani. Pauzele vor fi presărate cu povești spuse de somelierul podgoriei chiar pe terasele viei și degustări ale soiurilor ce au consacrat brandul Tohani.

Ziua de cules se va încheia cu un foc de tabără, muzică, o masă autentic românescă și vin care să completeze experiența de cules în vie la moșia de la Tohani. Detalii legate de acest eveniment și condițiile de participare și înscriere sunt disponibile pe site-ul companiei. 

Continuând strategia de a plasa Feteasca Neagră, cel mai vândut soi de vin roșu din România, pe harta internațională a vinului, Tohani România a finalizat în 2021 prima parte a unui amplu proiect de investiții în enoturism.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *