Coca-Cola își reorganizează afacerile din Europa

Coca-Cola își reorganizează afacerile din Europa

Coca-Cola și-a combinat diviziile din Europa de Vest și Europa Centrală și de Est, pentru a crea o nouă unitate de afaceri în Europa, informează European Supermarket Magazine.

Miscarea face parte din planul strategic de transformare a gigantului cola de a accelera creșterea după pandemie.

Noua divizie a Europei, înființată oficial din 2 aprilie, este condusă de Nikos Koumettis și acoperă peste 40 de țări, din Marea Britanie până în Rusia.

În altă parte, partenerul de îmbuteliere al Companiei Coca-Cola în Europa de Vest, Coca-Cola European Partners, și-a extins divizia de comunicații în Germania.

Schimbări de management

Barbara Körner va fi directorul general al Coca-Cola Germania alături de Bjorn Jensen, directorul general al Coca-Cola Germania, Danemarca și Finlanda.

Körner va intra, de asemenea, în funcția de director de implicare comercială și industrială pentru Coca-Cola Europe.

Michael Willeke, anterior director de marketing pentru Germania, Danemarca și Finlanda, va prelua acum funcția de director de experiență de marketing integrat pentru Europa. El va ra raporta lui Walter Susini, vicepreședinte senior de marketing în Europa.

Fostul director pentru afaceri publice, comunicații și sustenabilitate (PACS) pentru regiunea Europei Centrale și de Est, Patrick Kammerer, este acum director de comunicări strategice la Coca-Cola Europe, a spus compania.

În noua poziție creată, Kammerer va fi responsabil pentru comunicații pentru întreaga Europă. El va raporta Melinei Androutsopoulou, vicepreședinte PACS, Coca-Cola Europe.

Alte modificări

Grit Schulze, care a servit cel mai recent ca șef de comunicare digitală și strategie corporativă în Germania, a fost numit director al PACS Zone Operations Central pentru șapte piețe și va raporta și Melinei Androutsopoulou.

Sarah von Reitzenstein, anterior șefă a brandului PR în Germania, va fi responsabilă pentru comunicarea digitală și de marcă în Europa în calitate de PR de marcă și director digital, raportând la Patrick Kammerer.

Marlen Knapp, manager de comunicații în regiunile de nord și est, a preluat noua funcție de senior manager de comunicații în aprilie.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *