Cereal Partners Worldwide vrea să ”reinventeze” micul dejun

Cereal Partners Worldwide vrea să ”reinventeze” micul dejun

Nestle și General Mills au semnat un parteneriat, Cereal Partners Worldwide, menit să determine creșterea vânzărilor de cereale pentru micul dejun, anunță FoofNavigator.

Lupta împotriva obezității

Întreprinderea comună dintre Nestlé și General Mills adoptă o abordare „dublă strategie” pentru renovarea cerealelor, care este „atât reducționistă, cât și în creștere”, spune Gharry Eccles, vicepreședinte Marea Britanie și Oceania Cereal Partners Worldwide.

Pe măsură ce nivelurile de obezitate și supraponderalitate cresc, la fel crește presiunea asupra producătorilor de alimente pentru a îmbunătăți profilul nutrițional al produselor lor.

Cerealele pentru micul dejun sunt una dintre categoriile care conduc taxa, după ce și-a atins deja obiectivul de a reduce conținutul de zahăr cu 20%. „În raportul de trei ani al Public Health England (PHE) privind progresele înregistrate în programul de reducere a zahărului, cerealele au fost considerate una dintre cele două categorii de produse care au prezentat cel mai mare progres în reducerea zahărului”, a declarat Gharry Eccles, vicepreședinte Marea Britanie și Oceania al Cereal Partners Worldwide (CPW).

Compania – o societate mixtă între Nestlé și General Mills – a obținut ea însăși o reducere de aproximativ 20% a zahărului în toate produsele sale din 2010 și a redus până acum nivelul de sare cu 25% din 2003.

„Am făcut acest lucru printr-o reducere treptată, asigurându-ne că calitatea și aroma sunt menținute și că consumatorii rămân alături de noi în călătorie”, a spus Eccles la FoodNavigator 2021 Digital Summit: Positive Nutrition.

Cu toate acestea, CPW nu a adoptat o abordare pur reducționistă a renovării producției. Fortificarea este, de asemenea, parte integrantă a strategiei sale, a explicat executivul.

Creșterea conținutului de cereale integrale

„Nouă din 10 consumatori vor să mănânce mai sănătos. Pentru a satisface aceste nevoi ale consumatorilor, cred că trebuie să operați o strategie duală care este atât reducționistă, cât și în creștere ”, a spus Eccles.

Într-adevăr, JV nu „doar a redus sarea și zahărul”, ci a crescut simultan conținutul de cereale integrale al cerealelor sale.

Beneficiile pentru sănătate ale cerealelor integrale sunt recunoscute pe scară largă. Conținând vitamine și micronutrienți esențiali, consumul regulat de cereale integrale a fost asociat cu un risc redus cu 30% de boli de inimă, accident vascular cerebral și diabet de tip 2 la persoanele care le consumă ca parte a unei diete cu conținut scăzut de grăsimi.

“Cerealele integrale sunt lucruri destul de puternice”, a spus Eccles la eveniment săptămâna trecută, adăugând că consumul de cereale cu cereale integrale este, de asemenea, o modalitate ușoară de a crește aportul de fibre.

Mai multe fibre

Majoritatea oamenilor nu consumă suficientă fibră. Pentru adulți, aportul mediu recomandat este de 30g pe zi. Cu toate acestea, în medie, bărbații consumă doar 17g pe zi, iar femeile doar două treimi din aportul recomandat.

CPW – care numără grâu mărunțit, Cheerios și Shreddies printre mărcile sale – a luat măsuri pentru a crește conținutul integral de cereale din cerealele sale în ultimul deceniu. „Astăzi, cerealele noastre conțin peste 1700 de tone mai mult cereale integrale decât acum 10 ani”, a declarat vicepreședintele CPW.

CPW avertizează consumatorii cu privire la acest conținut crescut de cereale integrale printr-un banner verde la pachet. „Bannerul verde indică faptul că cerealele integrale sunt ingredientul numărul unu. Astăzi, 87% din cerealele noastre au acum cerealele integrale ca ingredient numărul unu. Restul de 12,5% din portofoliul nostru este alcătuit din gama noastră fără gluten. ”

Compania își întărește, de asemenea, produsele cu „vitamine cheie”, cum ar fi riboflavina și niacina, „indiferent dacă acești nutrienți au fost inițial prezenți în alimente sau nu”.

Mai puțin este mai mult

Privind dincolo de renovarea produselor, CPW explorează, de asemenea, o abordare minimalistă a NPD.

„Am aflat că inovația poate fi mai puțin decât mai multă”, a spus Eccles, referindu-se la un nou produs CPW care va fi lansat luna aceasta în Marea Britanie. „Adoptăm o abordare„ mai puțin este mai mult ”.”

Produsul în cauză se află sub marca Shreddies de la CPW, pentru a fi vândut ca „Shreddies: The Simple One”. „Este fabricat din utilizarea a doar patru ingrediente simple”, a dezvăluit Eccles: grâu integral, piure de banane, sirop de curmale și „un vârf de sare”.

„Simplul este„ verde ”în cadrul sistemului de etichetare al semaforului guvernului, cu mai puțin de 5% zahăr, fără zahăr rafinat și nu conține arome artificiale. Este cel mai natural și sănătos produs din portofoliul nostru de astăzi. ”

Sugerând că CPW joacă jocul lung, executivul a dezvăluit că compania are „ambiții mari”. „Vrem să continuăm călătoria către gust și nutriție îmbunătățite, pentru că știm că asta doresc consumatorii.

„Vom continua să reducem zahărul … vom elimina toate semafoarele roșii de pe zahăr din variantele noastre Shreddies până la sfârșitul anului și, de asemenea, avem câteva inovații interesante cu obiective care să facă toate cerealele noastre non-HFSS.

„Și vom continua să facem apel guvernelor să facă din cerealele integrale o prioritate în politica lor alimentară și nutrițională”.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *