Brandurile de alcool modelează cultura post-pandemică a ospitalității

Brandurile de alcool modelează cultura post-pandemică a ospitalității

După cum informează Food Ingredients First, directorii de afaceri ai producătorilor de bere, vin și băuturi spirtoase se unesc pentru a sprijini reconstrucția înfloritoare a industriei ospitalității, după perioada dificilă din timpul închiderilor pentru a limita răspândirea COVID-19.

Astfel, sub umbrela Alianței Internaționale pentru Băuturi Responsabile (IARD), mai multe mărci marcante de băuturi alcoolice au emis un comunicat potrivit căruia sunt hotărâți să joace rolul lor în protejarea întregului lanț valoric al sectorului.

„Sectorul ospitalității a fost printre cele mai puternic afectate de oprirea din întreaga lume, dar nu a fost niciodată mai apreciat sau ratat. Închiderea bruscă a cafenelelor, restaurantelor și barurilor a pus accentul pe acțiune ”, se arată în declarație.

Printre companiile care au semnat declarația se numără Anheuser-Busch InBev, Asahi Group Holdings, Bacardi, Beam Suntory, Brown-Forman, Carlsberg, Diageo, Heineken, Kirin Holdings Company, Molson Coors, Pernod Ricard și William Grant & Sons.

Barurile și cafenelele sunt puncte pentru activități sociale: „Socializarea în baruri și restaurante a fost cel mai mult ratată, în al doilea rând doar pentru a petrece timp cu prietenii și familia. Pentru mulți dintre noi, cele două sunt strâns legate.

Într-adevăr, sentimentul de ocazie și plăcerea de a fi sociabil este atât de apreciată, încât mulți sunt pregătiți să plătească mai mult pentru a ieși să se bucure de mâncare și băutură în aceste setări, arătând clar că oamenii își prețuiesc bunăstarea socială, alături de sănătatea lor fizică ”, continuă declarația.

Ca urmare, IARD s-a angajat să lucreze alături de comercianții din retail și alți parteneri de afaceri, pentru a sprijini măsuri adecvate de distanțare fizică, deoarece guvernele permit deschiderea locurilor. De asemenea, se vor folosi marketingul, promovarea serviciilor responsabile și programele de formare a distribuției, pentru a preveni consumul nociv li menținerea atmosferei sigure și sociabile pe care o doresc comunitățile în baruri și restaurante.

Alianța solicită, de asemenea, o abordare colectivă pentru restabilirea structurilor sociale existente înainte de COVID-19: „Lucrând împreună cu toți partenerii cheie, putem ajuta la reconstrucția unei culturi de cafenea, bar și restaurante, sigure și înfloritoare, cultură care poate înflori în ciuda momentelor incerte cu care ne confruntăm în prezent. Printr-un răspuns al întregii societăți, putem crea din nou mediul primitor care a fost ratat de mulți ”, se arată în comunicat.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *