Brandul Amigo intra in portofoliul Strauss

Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.
quot;Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. Pentru achizitia Amigo, Strauss va plati grupului Iguacu o suma totala de aproximativ 20 de milioane de dolari. Preluarea este finantata din resursele proprii ale grupului Strauss, se arata in comunicatul companiei israeliene.
Tranzactia seteaza astfel un reper important in evaluarea brandurilor pe piata cafelei din Romania. Ea urmeaza sa fie aprobata de catre Consiliul Concurentei din Romania.
Panfoods Romania a raportat afaceri de 52,14 mil. lei aproape 15,7 mil. dolari in 2012 din vanzarea cafelei solubile Amigo pe piata locala si din productia de marci proprii pentru retaileri destinate exportului. Compania detine o unitate de ambalare a cafelei solubile in judetul Dambovita, langa Targoviste. Tot pe 2012, compania raportase la Ministerul de Finante un profit net de 1,46 mil. lei si un numar mediu de angajati de 68 de persoane. Atat profitul, cat si cifra de afaceri au inregistrat cresteri in 2012 fata de anul anterior. Brandul Amigo este prezent in Romania din anul 1983, fiind si astazi un simbol al cafelei solubile pe piata locala mai multe pe www.magazinulprogresiv.ro .

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *