Auchan donează veniturile obținute pe 16 octombrie din vânzările de pâine cu maia

Auchan donează veniturile obținute pe 16 octombrie din vânzările de pâine cu maia

În continuarea acțiunilor de reducere a risipei alimentare și de încurajare a unei alimentații sănătoase, Auchan a marcat Ziua Mondială a Alimentației donând toate veniturile obținute vineri, 16 octombrie, din vânzarea pâinii cu maia naturală, pentru susținerea acțiunilor asociației Banca pentru Alimente, se arată într-un comunicat remis redacției infoALIMENT Magazin de către companie.

Potrivit companiei, această acțiune are două obiective principale: pe de o parte acela de a încuraja clienții să opteze pentru preparate sănătoase, în cazul de față pentru o gamă de pâine mai sănătoasă, realizată din ingrediente naturale, precum și acela de a genera o donație substanțială pentru Banca de Alimente.

Astfel, veniturile înregistrate în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan în data de 16 octombrie, din vânzarea produselor din gama de pâine cu maia naturală, vor fi direcționate în totalitate către Banca de Alimente pentru a susține în continuare misiunea asociației de a combate risipa alimentară prin colectarea și distribuirea bunurilor alimentare către zeci de mii de persoane nevoiașe din România.

Produsă în brutăriile proprii Auchan, doar din ingrediente românești, gama de pâine cu maia naturală conține 30 de articole formate din 5 sortimente de aluaturi și a fost special aleasă pentru această acțiune atât datorită aromei și texturii deosebite pe care le oferă, cât și prin prisma beneficiilor sale pentru sănătate. Totodată, pâinea cu maia are o durată mai mare de viață spre deosebire de pâinea cu drojdie, ceea ce îi oferă un alt avantaj în lupta împotriva risipei alimentare.

În calitate de membru al UN Global Compact, Auchan Retail și-a luat angajamentul de a îndeplini obiectivele de dezvoltare sustenabilă ale UNGC, inclusiv pe plan local.

Astfel, combaterea risipei alimentare și încurajarea unei alimentații sănătoase reprezintă o direcție și o misiune de importanță strategică, compania lansând în acest sens și programul Zero Risipă în toate hipermarketurile din România. Prin intermediul acestuia, se permite o mai bună valorificare a alimentelor cu un ciclu de viață redus, oferind totodată clienților avantajul unor prețuri mai mici, la numeroase produse proaspete și de larg consum.

Prin aceste proiecte și nu numai, Auchan își propune să contribuie activ la schimbarea educației alimentare în rândul consumatorilor încurajând consumul de produse proaspete și sănătoase și, implicit, reducerea risipei alimentare pe plan local. 

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *