PiațăȘtiri

184

Unde ar trebui să stea produsele fără alcool și cu conținut scăzut de alcool pe rafturile supermarketurilor?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Off-comercial-ul este un punct de intrare important în categoria băuturilor alcoolice scăzute și fără alcool pentru mulți consumatori. Categoria este diferită de ruta tradițională de comerț pentru băuturi alcoolice. Deci, ce pot face supermarketurile pentru a stimula vânzările, s-au întrebat specialiștii de la BeverageDaily ?

Mulți cumpără de la supermarket

Consumul de băuturi este determinat de ocazii „acasă”, potrivit unui nou sondaj al brandului de bere fără alcool Lucky Saint și al companiei de informații, KAM.

Spre deosebire de canalul tradițional de băuturi alcoolice, mulți consumatori intră în categoria nu/low prin cumpărarea de băuturi din supermarketuri.

Aproximativ 54% dintre respondenți au spus că ar merge la supermarket pentru a descoperi noi băuturi scăzute și fără alcool, comparativ cu 24% care ar merge la un pub sau un bar (între timp, 23% ar merge la un restaurant și 20% ar cumpăra pe net).

„Supermarketurile sunt punctul de intrare în descoperirea mărcilor reduse și fără mărci pentru majoritatea consumatorilor, cu mai mult de două ori mai mulți spunând că este sursa lor principală de descoperire în comparație cu pub-urile, barurile sau restaurantele.”

Clienții revinți văd că moderarea consumului lor acasă este o modalitate cheie de a-i ajuta să reducă consumul general de alcool. Toate acestea fac din supermarketuri un canal important de vânzare pentru băuturi fără și low.

„Dacă nu o pot vedea, nu o pot cumpăra”

Accesibilitatea în baruri și pub-uri - cu locuri care pot stoca doar un număr limitat de băuturi și chiar mai puține dintre cele vizibile consumatorilor - este o problemă bine-cunoscută pentru industria băuturilor scăzute/fără.

Așadar, este o veste bună că, atunci când vine vorba de comerțul cu amănuntul, mai mult de jumătate dintre consumatori (58%) sunt mulțumiți de alegerea și gama de băuturi alcoolice scăzute și fără alcool din supermarketul lor local (doar 45% s-au mulțumit cu alegerea disponibilă în baruri). și cârciumi).

Cu toate acestea, o parte semnificativă a consumatorilor (8%) consideră că alegerea din supermarketuri este slabă sau foarte slabă.

„În linii mari, vedem că supermarketurile fac în prezent o treabă bună în a oferi profunzimea și lărgimea de gamă pe care acești clienți le solicită”, notează raportul. „Cu toate acestea, mai este loc de îmbunătățire și este important ca furnizorii și operatorii să nu suporte. încă. Pe măsură ce categoria crește, ne vom aștepta să crească și cererea și așteptările clienților – astfel încât o gamă bună acum nu este o gamă bună pentru mult timp.

Conștientizarea, un element critic

„Conștientizarea este un element critic în procesul de conducere în rândul consumatorilor pentru Low și No, mai ales când vine vorba de mărcile care se concentrează pe categorie și nu sunt o ramură a unei mărci de alcool existente, binecunoscute.

„Deși aceste rezultate sunt încurajatoare, ar trebui să fie un avertisment că pentru 1 din 10 Millennials (o piață cheie pentru clienți) îi este greu să găsească produse fără alcool în magazin. Prin urmare, este esențial ca mărcile să înțeleagă comportamentul clienților și atingerea cheii. puncte/declanșatoare pentru a influența călătoria clientului de a cumpăra în supermarketuri.”

Prin urmare, una dintre cele mai mari întrebări pentru comercianții cu amănuntul este unde ar trebui să se afle băuturile alcoolice cu conținut scăzut/fără alcool în supermarket – o întrebare dificilă, având în vedere spațiul de depozitare plin și natura estompată a categoriei produselor cu conținut scăzut/fără alcool.

Majoritatea consumatorilor doresc acum să găsească o secțiune dedicată băuturilor alcoolice scăzute și fără alcool (aproximativ 65%), conform sondajului - dar aceasta nu este o așteptare clară.

Aproximativ 33% dintre consumatori se așteaptă să-și găsească băuturile scăzute/fără în secțiunea de băuturi alcoolice – o așteptare logică având în vedere că acopera aceeași ocazie de consum. Și totuși, 12% dintre consumatori s-ar îndrepta către secțiunea de băuturi răcoritoare – plasând în mod natural băuturile nealcoolice în această categorie.

Răspunsul este, așadar, să faci viața mai ușoară pentru cât mai mulți cumpărători.

„Deși vedem că cel mai mare procent pentru o băutură fără alcool se află în propria secțiune dedicată, răspândirea rezultatelor ar sugera că atât mărcile, cât și operatorii ar beneficia de o poziționare dublă în ambele categorii tradiționale de alcool, împreună cu un spațiu dedicat, în pentru a profita de diferitele ocazii și misiuni în care cumpărătorii vor căuta categoria”, se spune în raport.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2