Repere

180

Ultima nebunie: Cereale din bere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Wheaties, cerealele populare pentru micul dejun de la gigantul alimentar General Mills, s-a asociat cu un producător de bere din Minnesota pentru a crea bere artizanală HefeWheaties.

Un Hefeweizen

Deși Wheaties nu este de fapt bere, este un Hefeweizen, un stil făcut de obicei cu mai mult de 50% grâu. Acest lucru îl face o potrivire naturală pentru numele mărcii Wheaties, a declarat Tucker Gerrick, director de marketing la Fulton Beer, pentru Beverage Daily.

„Este ciudat să ne dăm seama”, a spus Gerrick despre colaborarea cu Wheaties la o bere. „Dar totul se întâmplă cu adevărat.”

Cu ambele companii cu sediul în Minnesota, aveau deja legături puternice: Fulton angajează câțiva foști lucrători General Mills, inclusiv unul dintre fondatorii fabricii de bere.

Fabricarea berii artizanale perfecte

„Wheaties au avut o contribuție cu siguranță, dar au spus: „Voi sunteți vrăjitorii berii, avem încredere în voi.”

De ani de zile, proprietarii lui Fulton au fost intrigați de perspectiva de a lucra cu Wheaties la o bere în colaborare. Ambele companii provin din același oraș cu o pasiune similară pentru ingredientele brute. În timpul unei sesiuni de eșantionare Fulton-Wheaties a fost sugerat pentru prima dată numele HefeWheaties.

Berea de producție limitată este preparată cu apă, grâu malț, orz cu malț, hamei (din Germania, SUA și Australia) și drojdie pentru berile de grâu în stil american. Gerrick a spus că cele două companii au lucrat împreună ca parteneri pentru a crea băutura perfectă.

„Wheaties au avut o contribuție cu siguranță, dar au spus: „Voi sunteți vrăjitorii berii, avem încredere în voi”, a spus Gerrick. „Am vorbit despre arome. Aveau mâna în asta, dar nu erau pe cale să fie greoi în privința asta.”

„Berea aduce oamenii împreună”

De ce s-au unit cele două companii? Gerrick a spus că a venit din faptul că au prieteni reciproci și respect reciproc între Fulton și General Mills, deoarece membrii celor două companii au aruncat idei înainte și înapoi în ultimele câteva luni.

„Oamenii spun mereu că berea aduce oamenii împreună; Ei bine, a reunit doi oameni și a reunit două mărci”, a spus Gerrick. „Știu că simplifică într-un fel, dar când te rezuma la esența a ceea ce este, acești oameni sunt în curtea noastră. Ei văd ochi în ochi multe lucruri pe care vrem să le facem.”

Pentru Gerrick și echipa Fulton, parteneriatul nu se simte ca o atracție pentru atenție, vânzări sau acoperire; se simte ca o oportunitate de a avea un partener. Parteneriatul a generat noi lucrări de artă, noi ambalaje și o bere cu totul nouă, deoarece Fulton nu a produs niciodată un Hefeweizen.

„Suntem două [companii] din aceeași zonă; am vrut doar să facem ceva pentru zonă”, a spus Gerrick. „Nu pune prea mult stres pe asta. Ne vom distra puțin cu el și vom vedea unde ne duce.”

Există un viitor?

Fulton, care a fost deschis oficial de aproximativ cinci ani, a crescut rapid operațiunile în timpul său până acum. A deschis două fabrici de bere și a trecut de la o distribuție limitată în oraș la început la întregul stat până la sfârșitul anului 2014. Până la sfârșitul acestei luni, compania va distribui în cinci state.

Cu toate acestea, cei care caută HefeWheaties în afara zonei Minneapolis ar putea să nu aibă noroc.

Începând cu 26 august, HefeWheaties va fi vândut exclusiv în orașele gemene din Minneapolis, într-o serie limitată la bar și comercianți cu amănuntul. Dar nici Wheaties, nici Fulton nu au exclus producția ulterioară, deoarece Petz și Gerrick au spus că fabrica de bere vrea să aștepte și să vadă cum reacționează oamenii la asta.

„Dacă este ceva ce toată lumea iubește, evident ne vom gândi să o facem din nou într-un mod mai mare și mai larg distribuit în viitor”, a spus Petz.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2