Tehnologii

1141

Investigație pe piața băuturilor energizante

autor

MeetMilk.ro

distribuie

PRIME, un brand de băuturi al influențelor Logan Paul și Olajide „KSI” Olatunji, a declarat pentru NutraIngredients că băutura sa energizantă „a respectat toate recomandările FDA înainte de a ajunge pe piață”, după ce senatorul Chuck Schumer (D-NY) a cerut FDA investigarea formulării mărcii și a practicilor sale de marketing.

Conținut și marketing

Compania răspundea unei scrisori mult mediatizate din partea liderului majorității din Senat către comisarul FDA, dr. Robert Califf, cu privire la PRIME Energy, conținutul de cofeină al produsului și modul în care este comercializat.

Lansat pentru prima dată în Marea Britanie în 2022, PRIME a cunoscut o creștere rapidă datorită marketingului viral pe TikTok. Compania s-a prezentat pe videoclipurile TikTok drept „băutura sportivă cu cea mai rapidă creștere din istorie”. Compania și-a lansat băutura energizantă în 2023.

Esențial pentru scrisoarea senatorului Schumer este combinația dintre conținutul de cofeină al băuturii (200 mg per porție de 12 oz) și presupusa comercializare a băuturii către copii și adolescenți.

„Unul dintre cele mai tari simboluri de statut ale verii pentru copii nu este o ținută sau o jucărie – este o băutură – dar cumpărătorii și părinții au grijă, deoarece este o problemă serioasă de sănătate pentru copiii pe care îi vizează atât de febril”, a spus Schumer într-un comunicat de presă.

Sunt vizați minorii

„PRIME este atât de nou încât majoritatea părinților nu au habar despre asta, dar se naște din rolele rețelelor sociale și din lumea enigmatică a influencerilor. Copiii îl văd pe telefoane sau în timp ce defilează și chiar au nevoie de el, iar problema aici este că acest produs conține atât de multă cofeină, încât îl face pe Red Bull de rușine, dar, spre deosebire de Red Bull, acest produs are o adevărată piață țintă : copii sub 18 ani și de aceea trag un semnal de alarmă și cer FDA să investigheze PRIME.”

Scrisoarea senatorului Schumer către comisarul Califf spunea că investigația FDA ar trebui să se concentreze pe următoarele patru elemente:

-Mențiuni de sănătate ale băuturii „sportive” PRIME

-Marketingul băuturii energizante PRIME, care este specifică rețelelor sociale și influențelor

-Conținut de cofeină, precum și suficiente avertismente și/sau etichetare atât pe produs, cât și pe site-ul său web

-Acest nivel de cofeină inclus în produs este sigur pentru copii?

PRIME: „Băutura noastră energizantă nu este pentru nimeni sub 18 ani”

Ca răspuns la declarațiile senatorului Schumer, un purtător de cuvânt al PRIME a declarat pentru NutraIngredients-USA: „PRIME are două băuturi pe piață, PRIME Hydration și PRIME Energy. Este foarte important să facem distincția între cele două produse, deoarece sunt foarte diferite.

„Am început PRIME anul trecut cu lansarea Hydration, o alternativă de băutură sportivă mai sănătoasă, care vine într-o sticlă. PRIME Energy, vândut la cutie, a scăzut în 2023 și conține o cantitate comparabilă de cofeină cu alte băuturi energizante cele mai vândute, toate încadrându-se în limita legală a țărilor în care este vândută.

A respectat toate recomandările FDA înainte de a ajunge pe piață și state. în mod clar pe ambalaj, precum și în materialele de marketing, că este o băutură energizantă și nu este făcută pentru nimeni sub 18 ani.

„Ca marcă, prioritatea noastră principală este siguranța consumatorilor, așa că salutăm discuțiile cu FDA sau orice altă organizație cu privire la schimbările sugerate în industrie pe care le consideră necesare pentru a proteja consumatorii.”

Creştere de cotă

Băuturile energizante au fost una dintre tendințele evidențiate de The Vitamin Shoppe în raportul său privind tendințele în sănătate și bunăstare, care a verificat numele PRIME (și alte câteva mărci cu creștere ridicată).

Potrivit raportului, vânzările de băuturi energizante cu cofeină au crescut vertiginos, crescând cu peste 40% la The Vitamin Shoppe în primele patru luni ale anului.

„Din 2021, am avut peste 20 de lansări de mare profil de la mărci importante din categoria băuturilor energizante, inclusiv PRIME Energy, care a fost cea mai nouă lansare a noastră din 2022 și va dubla vânzările în 2023”, a spus Jack Gayton, The Vicepreședintele diviziei de merchandising al Vitamin Shoppe. (Vânzările PRIME includ atât formulele de hidratare, cât și băuturile energizante cu cofeină.)

Publicul țintă

Jason Chung, director al Inițiativei Esports și Gaming și profesor asistent clinic de management al sportului la NYU, a vorbit despre acest produs și marketingul său pe scenă la Summit-ul pentru sport și nutriție activă de la NutraIngredients-USA din San Diego, în februarie, ca un exemplu al modului în care industria suplimentelor și a nutriției se confruntă cu o luptă dificilă împotriva influenței sociale, celebrităților și bugetelor de marketing profunde.

„Privind din exterior, este întotdeauna interesant să vezi că industria nutriției indică studii clinice și știință de succes, dar industria nu pare să știe cum să contracareze provocările din alte industrii, cum ar fi în acest caz când băieții mari din alimentație și băutura vine să concureze”, ne-a spus Chung.

Chung a remarcat, de asemenea, că PRIME, cu 16,7 mg de cofeină pe uncie lichidă, nu conține la fel de mult stimulent ca alte mărci de energie de pe piață, cum ar fi Bang Energy (18,8 mg/floz) sau GFUEL (18,8 mg/floz) . Conține aceeași energie ca celsius. Red Bull, prin comparație, conține 9,5 mg/floz.

„Dacă PRIME și-ar limita publicitatea la oameni 18 și peste, nu ar fi nicio problemă”, a spus Chung. „Dar o mare parte a audienței lui Logan Paul și KSI (fețele PRIME) sunt demografiile mai tinere.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2