PiațăȘtiri

187

Carrefour și PepsiCo testează roboți vânzători de băuturi

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Roboți care recomandă băuturile răcoritoare și gustările PepsiCo la magazin? Le puteți vedea la lucru în două dintre hipermarketurile poloneze Carrefour, anunță RetailDetail care adaugă că după experimentarea în magazinele din Polonia, roboții vor fi extinși n toate magazinele din Uniunea Europeană și nu numai.

Scopul este simplu: îmbunătățirea experienței de cumpărături șireducerea costurilor. Ca urmare, în două magazine Carrefour din Varșovia, puteți vedea roboți conducând pe culoarele magazinelor cu băuturi Pepsi și chipsuri Lays.

Dispozitivele sprijină vânzările și urmăresc să încurajeze interacțiunea. „Vrem să facem experiența de cumpărături pentru consumatorii produselor noastre mai interesantă și să le punem un zâmbet pe buzele consumatorilor”, a spus managerul de cont Mariusz Janiec de la PepsiCo Polonia.

Roboții sunt complet în siguranță: senzorii lor îi opresc atunci când un om se apropie sau când se apropie de obstacole. Carrefour vede roboții ca pe un instrument interesant de promovare a noilor produse: produsele care vin la client în loc de invers reprezintă un atu.

Roboții sunt așadar display-uri care se conduc singuri, atrăgând atenția în timpul călătoriei la cumpărături. PepsiCo și Carrefour cred că roboții din marketing și vânzări vor câștiga popularitate în viitorul apropiat.

Posibil, aceste tipuri de roboți ar putea servi și pentru a oferi cumpărătorilor indicații, pentru a participa la sondaje sau pentru a verifica disponibilitatea produselor pe rafturi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2