Anuga 2021 va pune accentul pe transformarea pieței alimentelor

Anuga 2021 va pune accentul pe transformarea pieței alimentelor

Potrivt comunicatului transmis de Koln Messe redacției Meat.Milk, noile formate de congrese și evenimente organizate sub genericul Anuga reiau mega tendințe precum durabilitatea, sănătatea, comoditatea și digitalizarea industriei alimentare mondiale.

COVID-19, impact de lungă durată

COVID-19 are un impact de lungă durată asupra vieții oamenilor și a demonstrat în mod clar că schimbările pot avea loc brusc și pot produce efecte puternice. Pandemia are un efect de lupă și dezvăluie politica de sănătate, punctele slabe economice și sociale.

În plus, nu numai că ilustrează volatilitatea alimentelor și ecosistemului global, care era deja vizibilă înainte de COVID-19, dar subliniază din nou necesitatea unei schimbări globale. Un sondaj reprezentativ efectuat în rândul expozanților și vizitatorilor Anuga 2019, în care 60% au afirmat că industria se confruntă cu schimbări semnificative, confirmă, de asemenea, acest lucru.

Nu mai este vorba doar despre cum să hrăniți aprox. 10 miliarde de oameni în viitor, dar cum se poate realiza o transformare durabilă a alimentelor cu ajutorul digitalizării și al progresului tehnologic și cu privire la provocările legate de climă.

Organizatorii Anuga sunt conștienți de această tranziție și pun astfel accentul pe transformarea alimentelor în acest an în domeniul temei lor cheie „Transformă”. Cel mai mare târg comercial pentru produse alimentare și băuturi din întreaga lume se consideră o rețea internațională de afaceri și o platformă centrală de comunicare, care însoțește activ procesul de transformare și susține industria în asigurarea și menținerea succesului economic.

”Nu doar observăm, transformăm”!

„Nu doar observăm modul în care implementarea transformării alimentelor are loc în sectorul agricol, în producția de alimente și băuturi sau în lanțurile globale de aprovizionare și valoare, ci solicită, de asemenea, o nouă abordare în ceea ce privește obiceiurile alimentare și consumatorii În plus, există provocări actuale suplimentare, cum ar fi restricțiile la export și de călătorie, cererea crescută pentru produse care sunt benefice sănătății, oprirea virtuală pe piața din afara casei, precum și o zonă de tensiune între diferite sisteme , de exemplu globalizare versus deglobalizare sau comoditate versus durabilitate și zero deșeuri.

Anuga 2021 va oferi aici noi formate, care vor face vizibile numeroasele procese de transformare “, a explicat Stefanie Mauritz, directorul Anuga.

În plus față de cele 10 târguri, platforma digitală nouă, deja anunțată, Anuga @ home, care îmbunătățește comerțul fizic în 2021 și oferă astfel un format hibrid, va parcurge noi căi și va oferi inspirație suplimentară. Acest lucru oferă clienților Anuga opțiunea de a participa chiar și fără a vizita fizic târgul. De la discuții cu panouri, la seminarii online, prezentări corporative și de produse, până la cafeneaua virtuală, există ceva pentru toată lumea. Acest lucru are ca rezultat o platformă pe care experții și factorii de decizie din cele mai variate secțiuni se pot reuni pentru a discuta și a instaura noi căi durabile pentru industria alimentară și a băuturilor.

Tendințe alimentare și teme de concentrare

Procesul de transformare al industriei se reflectă în special în tendințele alimentare și în temele prioritare ale Anuga 2021.

Acest lucru demonstrează că industria alimentară și a băuturilor întâmpină provocările transformării cu noi abordări și produse inovatoare. Mega tendințe includ temele sustenabilitate, sănătate și digitalizare, care au fost confirmate și de un sondaj reprezentativ al expozanților și vizitatorilor Anuga 2019.

Tendințele alimentare suplimentare includ proteine ​​din carne alternative, etichetă curată, comoditate și gustare, fără alimente sănătoase și sănătoase , proteine ​​sau alimente pe bază de plante, superalimente și cereale antice, precum și produse sau ambalate în mod durabil și se concentrează pe teme precum alimente halal, kosher, gourmet și de specialitate și etichetă privată.

Pentru informații suplimentare, consultați: https://www.anuga.com/fair/food-trends-and-key-topics/ <https://newsletter.koelnmesse.com/-link2/3149/40750/2/2/674 / z4fWTjmw / PAxtMfyIhM / 0>

Noile formate

Noile formate de congrese și evenimente specializate „Transformers” vor fi, de asemenea, vizibile în cadrul congresului și al programului de evenimente din Anuga 2021.

În cadrul debutului Anuga al conferinței New Food organizat de ProVeg sub motto-ul „Plant-based întâlnește agricultura celulară” ca precum și continuarea summitului inovației „Newtrition X – diete personalizate”, împreună cu regiunea alimentară, accentul va fi pus pe alimentele durabile și care promovează sănătatea.

În plus, noul format special „Anuga Clean Label” face dreptate durabilității mega trendului și a cererii crescânde rezultate pentru o alimentație curată, dorința consumatorilor de alimente sănătoase, care sunt preparate în mod natural. Participarea la noul format special, Anuga Clean Label, va permite expozanților să atragă atenția sporită a cumpărătorilor internaționali, care caută produse din secțiunea non-OMG și naturală.

Anuga preia în plus cel de-al doilea mega trend „Sănătate” cu formatul său special „Free From, Health & Fu nctional “. O participare aici oferă cumpărătorului interesat de produsele de trend o imagine de ansamblu direcționată asupra acestei game de produse și oferă în același timp expozanților târgului o etapă concentrată pentru plasarea produselor cu un beneficiu suplimentar orientat spre sănătate.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *